۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
۱۵۷ نفر از کارمندان بانک‌های استان فارس به کرونا مبتلا شدند
رئیس شورای هماهنگی بانک‌های فارس:

۱۵۷ نفر از کارمندان بانک‌های استان فارس به کرونا مبتلا شدند

شیراز - رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان فارس گفت: بیش از ١۵٧ نفر از کارکنان بانک‌های استان به کرونا مبتلا شده‌اند و این الزام در جامعه احساس می‌شود که در راستای حفظ سلامت کارکنان بانک اقدامات جامعی صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم ریگی زادگان پیش از ظهر چهارشنبه در شورای اشتغال فارس با اشاره به وضعیت بانک های استان فارس در موضوع کرونا، بیان کرد: بیش از ١۵٧ نفر از کارکنان بانک‌های استان به کرونا مبتلا شده‌اند و این الزام در جامعه احساس می‌شود که در راستای حفظ سلامت کارکنان بانک اقدامات جامعی صورت گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت مصارف و منابع استان فارس نیز افزود: استان فارس از میانگین مصارف به منابع کشور پیشی گرفته و سهم منابع سیستم بانکی فارس بعد از استان تهران در جایگاه سوم کشور است.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان فارس اضافه کرد: طی سال ٩٨ بالغ بر ٢٣ درصد از منابع بانکی استان نسبت به مدت زمان مشابه رشد داشته است.

ریگی زادگان در خصوص مصارف نیز تاکید کرد: فارس در بخش مصارف سیستم بانکی نیز در کشور جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده و نزدیک به سه درصد مصارف کل کشور در استان فارس است.

وی در خصوص نسبت مصارف به منابع یادآور شد: نسبت مصارف به منابع در بانک‌های استان فارس بالغ بر ۵۵ درصد بوده این در حالی است که بانک‌های عضو کمیسیون بانک‌های استان نسبت مصارف به منابع آنان ٨۵ درصد است لازم به ذکر است که نسبت مصارف به منابع در کشور ٨٩ درصد است.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های فارس ادامه داد: تغییر نسبت مصارف به منابع کل کشور ٩١درصد طی سال ٩٨ در کشور بوده و این میزان در استان فارس به ٨۵ درصد رسیده است.

ریگی زادگان یادآور شد: تمامی بانک‌های فارس در حوزه مصارف به منابع نسبت به پرداخت بیش از ۵٠ درصد از اعتبارات خود اقدام کردند و بالغ بر ۵٧۶ میلیارد ریال نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام کرده‌اند که بیش از ٨۵ درصد از منابع استان است.

کد خبر: ۲۹٬۹۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha