۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
یک هزار و ۵۸۴ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در مازندران انجام شد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:

یک هزار و ۵۸۴ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در مازندران انجام شد

ساری- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: در سال گذشته که بنام رونق تولید نامگذاری شده بود، یک هزار و ۵۸۴ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سرمایه گذاری شده است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی اظهار داشت: تکمیل و توسعه زیرساخت شهرکها و حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی، از رسالت و اولویت شرکت شهرکهای صنعتی بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با بیان اینکه باید بستر را برای احداث واحدهای تولیدی و حضور سرمایه گذاران در شهرکهای صنعتی فراهم کنیم تصریح کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی و سرمایه گذاران در کنار مباحث اقتصادی، به تولید ملی و اشتغال زایی کمک می کنند.

موسوی بیان داشت: در سال گذشته هزار و ۵۸۴ میلیارد ریال سرمایه گذاری در واحدهای تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: مزیت عمده استقرار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی علاوه بر تأمین امکانات زیربنایی توجیه پذیر و اقتصادی، این زمینـه را فراهم می کند تا ضمن حفظ مسائل زیست محیطی، با تجمیع واحدهای تولیـدی و صنعتی در کنار یکدیگر، زمینه ایجـاد همکاریهای جدید را میسر و هم افزایی واحدهای تولیدی را بیشتر کرد.

موسوی بیان داشت: استقرار جمعی واحدهای تولیدی محاسن زیادی از جمله جلوگیری از هدررفتن اراضی زراعی، حفظ محیط زیست، کاهش زمان ساخت و ساز صنعتی و حضور هرچه بیشتر در بازار رقابتی کالاها را به دنبال دارد.

کد خبر: ۲۹٬۹۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha