۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
اختصاص ۸۵ میلیارد ریال برای توسعه شبکه های آبیاری نوین در ایلام
معاون استاندار ایلام خبر داد

اختصاص ۸۵ میلیارد ریال برای توسعه شبکه های آبیاری نوین در ایلام

ایلام- معاون امور عمرانی استاندار ایلام از اختصاص ۸۵ میلیارد ریال برای توسعه شبکه های آبیاری نوین در ایلام خبر داد و گفت: با این اعتبارات بخش مهمی از اراضی استان آبی می شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد کرمی ظهر سه شنبه در دیدار با معاون وزیر جهاد کشاورزی در محل استانداری ایلام اظهار کرد: در این نشست پیرو دیدار قبلی استاندار ایلام و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی با وزیر جهاد کشاورزی در خصوص پروژه های حوزه آب و خاک استان از جمله تکمیل ۱۴ ایستگاه پمپاژ در شهرستان های مختلف استان، تسریع سامانه آب های محلی، بحث و پیگیری به عمل آمده است.
 
کرمی ضمن تقدیر از نگاه ویژه وزارت جهاد کشاورزی به استان ایلام  با اشاره به نامگذاری  امسال به نام سال جهش تولید، خواستار تسریع در اجرای پروژه های حوزه جهاد کشاورزی که می تواند در رونق تولید و اثر بخشی اقتصادی موثر باشد، شد.

وی با اشاره به پیگیری های انجام شده توسط استاندار ایلام، از اختصاص ۸۵ میلیارد ریال برای توسعه شبکه های آبیاری نوین به استان خبر داد.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: با توجه به شرایط اقلیمی که در منطقه حاکم است، قطعاً در توسعه کشاورزی منطقه مثل گندم, کلزا و  اراضی صیفی و سبزیجات می‌تواند تحولی در بحث اقتصادی کشاورزان و بهره‌برداران ایجاد کند.

کد خبر: ۲۹٬۸۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha