۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
مجلس برای کنترل گرانی‌ها، کنار دولت است
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس:

مجلس برای کنترل گرانی‌ها، کنار دولت است

اوسطی، عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: بخشی از گرانی موجود در بازار و مشکلات معیشتی به دلیل ضعف ساختاری در نظام اقتصادی به وجود آمده است.

به گزاش بازار به نقل از خانه ملت، پرویز اوسطی عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، در خصوص گرانی و افزایش قیمت برخی از محصولات در بازار و مشکلات معیشتی مردم، گفت: در حال حاضر گرانی، تورم، بیکاری و مشکلات معیشتی تبدیل به دغدغه اصلی مردم در جامعه شده و بخشی از این گرانی‌ها قابل قبول نیست و با اصول اقتصادی همخوانی ندارد.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بخش حداقلی از گرانی‌های موجود ناشی از شرایط تحریمی و تابعی از مولفه‌های اقتصادی است، ادامه داد: بخشی از گرانی موجود در بازار و مشکلات معیشتی به دلیل ضعف ساختاری در نظام اقتصادی به وجود آمده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حال حاضر نظام توزیع هوشمند وجود ندارد و در بعد نظارت ضعیف عمل شده است، عنوان کرد: از مجموعه دولت انتظار داریم به موضوع گرانی‌ها و حباب‌های کاذب ارز، سکه و مسکن سریعا ورود کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم با تدابیری که درآینده اتخاذ می‌شود و مجلس نیز به آنها کمک می‌کند شاهد افول قیمت‌ها در حوزه‌های مورد انتظار مردم باشیم، تصریح کرد: مجلس در زمینه کاهش قیمت‌ها تمام قد در کنار دولت قرار دارد تا بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری به انتظارات پاسخ دهند.

کد خبر: ۲۹٬۷۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha