۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
احداث ۲۵۰۰ مسکن برای محرومان در چهارمحال و بختیاری
نوبخت خبر داد؛

احداث ۲۵۰۰ مسکن برای محرومان در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- رئیس سازمان برنامه و بودجه از احداث دو هزار و ۵۰۰ مسکن برای محرومان در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: از این تعداد یک هزار  و ۵۰۰ واحد در این سفر افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد باقر نوبخت پیش از ظهر سه شنبه در بدو ورود به فرودگاه شهرکرد در جمع خبرنگاران با اشاره به احداث دو هزار و ۵۰۰ مسکن برای محرومان در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: از این تعداد یک هزار  و ۵۰۰ واحد در این سفر افتتاح می شود و احداث یک هزار مسکن دیگر برای محرومان، روستائیان و مددجویان کلید می خورد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: هدف از این سفر پیگیری پروژه های اقتصاد مقاومتی در اسان چهارمحال و بختیاری از جمله راه آهن، پروژه های راه سازی و پروژه های تامین آب است.

وی تصریح کرد: این پروژه ها از سال گذشته تاکنون در نشست های اقتصاد مقاومتی به صورت مجازی پیگیری شده است و دستورات لازم برای تسریع در این پروژه ها صادر شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: حضور در ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری از دیگر برنامه های سفر به این استان است که تصمیمات جدید برای توسعه این استان اتخاذ می شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور همچنین در این سفر از پروژه های اقتصادی مقاومتی بازدید می کند.

کد خبر: ۲۹٬۷۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha