۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
مازندران از داشتن صنایع فرآوری کشاورزی محروم است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

مازندران از داشتن صنایع فرآوری کشاورزی محروم است

ساری - رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اظهار اینکه این استان از داشتن صنایع فرآوری محروم است خواستار سرمایه گذاری و ثروت آفرینی در این بخش شد.

به گزارش خبرنگار بازار، عزیزالله شهیدی فر صبح سه شنبه در همایش هلدینگ سرمایه گذاری با اشاره به نقش بخش کشاورزی در ثروت آفرینی اظهار داشت: جایگاه بخش کشاورزی و تولید در مازندران در صنایع مختلف نظیر دامپروری، آبزیان، باغبانی، سورتینگ، باغداری، کشت و صنعت زراعی، کشتارگاه ها، صنایع تبدیلی و فرآوری و غیره برجسته است.

وی با تاکید براینکه ازهلدینگ سرمایه گذاری و ثروت آفرینی در بخش کشاورزی نباید غافل شد، گفت: هلدینگ سرمایه گذاری طبق چارچوب خاصی شکل می گیرد و این هلدینگ در بخش های مختلف قابل تعمیم است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اظهار اینکه صنایع فرآوری در مازندران وجود ندارد، خواستار سرمایه گذاری و ثروت آفرینی در این بخش شد و گفت: قرار شد هلدینگ سرمایه گذاری در قالب سهام نامحدود تشکیل شود.

شهیدی فر، تشکیل هلدینگ سرمایه گذاری و ثروت آفرینی را در توسعه بخش کشاورزی موثر دانست و گفت: امیدواریم درصد بالایی از سهام این هلدینگ سرمایه گذاری به بخش کشاورزی تخصیص یابد.

وی با اشاره به تولید بیش از هفت میلیون تن انواع محصولات کشاورزی، سرمایه گذاری در حوزه صنایع مرتبط با بخش کشاورزی را در رونق تولدی اثرگذار خواند.

کد خبر: ۲٬۹۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha