۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
اقتصاد قوی، نیازمند مدیران قوی است
رئیس قوه قضائیه:

اقتصاد قوی، نیازمند مدیران قوی است

حجت الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضاییه گفت: مدیریت کشور در حوزه‌های اجرایی نیازمند کار مقتدرانه و برنامه ریزی شده و لازمه ایران قوی، اقتصاد قوی است و اقتصاد قوی، نیازمند مدیران قوی است.

به گزارش بازار به نقل از صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه گفت: در فرمایشات دیروز رهبر معظم انقلاب برای نمایندگان محترم مجلس نکات و راهبردهای بسیاری برای مجلس و کل کشور بیان شد.

وی گفت: از نکات مهم سخنان ایشان، ضرورت انسجام و وحدت ملی بود که در قوه قضاییه خود را موظف به آن می‌دانیم.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: در برخورد با متجاسران و مفسدان، جدی هستیم و به هیچ عنوان ملامت ملامتگران ما را در این مسیر دچار سستی نخواهد کرد و برخوردهای قضایی جایگزین سستی‌های مدیریتی نیست.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مدیریت کشور درحوزه‌های اجرایی نیازمند کار مقتدرانه و برنامه ریزی شده و لازمه ایران قوی، اقتصاد قوی است و اقتصاد قوی، نیازمند مدیران قوی است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه حمایت از مدیران قوی خطرپذیر و شجاع در دستور کار ماست، گفت: باید توجه داشت راه حل مشکلات کشور در درون کشور است و به دشمن خارجی هر جا امتیاز داده ایم، بیشتر باج خواهی کرده اند و دنبال تضعیف کشور افتاده اند.

وی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها با ظرفیت‌های خود باید پای کار نهضت تعاون و احسان بیایند. قوه قضائیه هم برای دسترسی آسان مردم به محرومان و توجه به خانواده زندانیان، خود را موظف می‌داند و تفاهم نامه با کمیته امداد برای عدم پرداخت هزینه دادرسی در همین راستا بود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی با یادآور شدن سالگرد حمله رژیم پهلوی به مسجد گوهرشاد افزود: ایستادگی مردم در مسجد گوهرشاد برای حفظ حجاب و عفاف بود.

وی گفت: امروز حفظ ارزش‌های اخلاقی در جامعه هم اقتضای شرع و هم قانون است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی افزود: تاکید ما این است که همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید دقت داشته باشند تا ارزش‌های اخلاقی حفظ شود، زیرا حفظ این ارزش‌ها باعث حفظ خانواده‌ها و فرد در جامعه است.

وی گفت: امروز هجمه‌های دشمن به همه نظام به ویژه به دستگاه قضا بسیار زیاد است، اما عملکرد دستگاه قضا پیش چشمان همه کاملا آشکار است.

رئیس قوه قضائیه افزود: ضابطان قوه قضاییه به حفظ حقوق مردم، متهمان و ارباب رجوع زیر نظر دادستان و قاضی؛ مقید و موظفند، اگر هم جایی ضابطی تخلف کرد باید قبل از هرکس خود ضابطان پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی گفت: هجمه به قوه قضاییه قطعا در عزم راسخ دستگاه قضا برای برخورد با مفسدان و قانون شکنان خللی وارد نخواهد کرد.

وی تاکید کرد: امنیت جامعه خط قرمز ماست و اجازه نمی‌دهیم هیچ کسی کوچکترین حرکتی برای ضربه زدن به امنیت جامعه و اخلال در امنیت انجام دهد.

کد خبر: ۲۹٬۵۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha