۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
ظرفیت ارز آوری گردشگران عراقی در زمان تحریم
معاون سازمان منطقه آزاد اروند تاکید کرد:

ظرفیت ارز آوری گردشگران عراقی در زمان تحریم

آبادان - معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: گردشگری سلامت، خرید، زیارت و توجه خاص به کسب و کارهایی در زمینه فرهنگ و هنر مواردی است که می‌توان از طریق گردشگران عراقی با آن ارزآوری شود.

به گزارش خبرنگار بازار، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند ظهر امروز در نشستی مشترک با رایزن اقتصادی و معاون سرکنسول ایران در بصره، نمایندگانی از دانشگاه علوم پزشکی آبادان و اتاق بازرگانی، چالش ها و مشکلات موجود در منطقه برای حضور گردشگران خارجی بویژه اتباع کشورعراق را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

قدرت اله طمیمیان با اشاره به ظرفیت ارز آوری گردشگران عراقی در زمان تحریم به کشور و منطقه، افزود: هدف از تشکیل این نشست تأکید بر نقش مهم مباحث گردشگری سلامت، خرید، زیارت و توجه خاص به کسب و کارهایی در زمینه فرهنگ و هنر است که با بررسی و حل چالش های فعلی، می توانیم گام های موثری را در راستای ورود هرچه بیشتر گردشگر برداریم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند تاکید کرد: باید برای هرکدام از چالش های یک راه کار عملیاتی در نظر گرفته و برای ساماندهی و حل و فصل مشکلات گردشگران عراقی،  به سهم خود یک نماینده از سازمان منطقه آزاد اروند در مرز شلمچه مستقر خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: ۲٬۹۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha