۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
۵۰ درصد درآمدهای مازندران از گردشگری است
استاندار مازندران:

۵۰ درصد درآمدهای مازندران از گردشگری است

ساری- استاندار مازندران با بیان اینکه اقتصاد استان را نباید تعطیل کرد، گفت: ۵۰ درصد درآمدهای استان از حوزه گردشگری و خدمات است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان عصر شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا در سالن استانداری بر لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای پیشگیری از کرونا در استان تاکید کرد و خواستار لغو برپایی جشن های عروسی و آیین های عزاداری و تجمعات در مناطق قرمز استان شد.

وی با عنوان اینکه سازمان صمت مسئولیت نظارت برای اصناف و بازار را برعهده دارد، اظهار داشت: اگر به این نتیجه برسیم که حضور گردشگران عامل انتقال بیماری است در ستاد ملی مقابله با کرونا در این زمنیه تصمیم گیری خواهد شد.

استاندار مازندارن میزان ترددهای بین شهری را از جمله عوامل دخیل در شیوع کرونا دانست و گفت: باید برای کاهش آسیب پذیری به موارد بهداشتی توجه کنیم.

حسین زادگان با تاکید براینکه اقتصاد را نمی توان کامل تعطیل کرد، گفت: ۵۰ درصد درآمد استان از بخش خدمات و حوزه گردشگری است از اینرو نمی توان اقتصاد را کامل تعطیل کرد و باید همزیستی خردمندانه در مقابل کرونا داشته باشیم.

استاندار مازندران همچنین بر لزوم همکاری همه جانبه برای رعایت مسائل بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا تاکید کرد  گفت: برخی مناطق استان به دلیل تردد و مراودات بیشتر در شرایط قرمز به سر می برند.

کد خبر: ۲۹٬۲۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha