۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
 احداث ۲ هتل چهار ستاره در ایلام/ اولین هتل دهه فجر افتتاح می شود
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام خبر داد

احداث ۲ هتل چهار ستاره در ایلام/ اولین هتل دهه فجر افتتاح می شود

ایلام- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام از احداث دو هتل چهار ستاره برای اولین بار در استان خبر داد و گفت: اولین هتل چهار ستاره استان دهه فجر افتتاح می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی ایلام، عبدالمالک شنبه‌زاده اظهار کرد: برای اولین بار در استان دو هتل چهار ستاره با مشارکت سرمایه‌گذاری بخش خصوص احداث می‌شود.

وی افزود: یک هتل چهار ستاره با استانداردهای بین‌المللی با حجم سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد ریال و با ظرفیت اشتغالزایی ۲۰ نفر و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دهه فجر سال جاری افتتاح می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام با اشاره به اینکه در راستای توسعه صنعت گردشگری در استان، مجوز احداث هتل چهار ستاره در اولویت قرار گرفت، افزود: در این راستا زمینی به گستره دو هکتار در میدان قرآن شهر ایلام با حجم سرمایه‌گذاری تقریبی ۳۰۰ میلیارد ریال و پیش‌بینی ۴۰ نفر اشتغالزایی به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار شده که با هماهنگی‌های به‌عمل آمده در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود.

وی بیان کرد: مهم‌ترین دغدغه گردشگران، اقامت آنها در مراکز استاندارد است که جذب گردشگران خارجی به هتل‌های مجهز و به روز نیاز دارد.

شنبه‌زاده ادامه داد: با توجه به اینکه استان ایلام یکی از معبرهای اصلی تردد زوار به شهرهای مذهبی عراق است این منطقه نیازمند سرمایه‌گذاری در بخش ساخت و تجهیز هتل چهار و پنج ستاره است.

کد خبر: ۲۹٬۲۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha