۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
صنایعی که جنبه صادراتی دارند در اولویت وزارت صمت قرار دارند
معاون طرح و برنامه وزارت صمت:

صنایعی که جنبه صادراتی دارند در اولویت وزارت صمت قرار دارند

زرندی، معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اولویت‌های بخش صنعت و معدن مشخص شده است و ما از صنایعی که جنبه صادراتی داشته و یا جایگزینی واردات را دنبال کنند، حمایت بیشتری خواهیم کرد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، در دیدار معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت با مدیرعامل صندوق توسعه ملی آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات صندوق و نحوه ساز و کار همکاری در سال جاری بررسی شد.

سعید زرندی در این جلسه ضمن تشکر از همراهی صندوق توسعه ملی با بخش تولید، گفت: در سال جهش تولید باید با تحرک بیشتری همه دستگاه‌ها در راستای حمایت از تولید حرکت کنند.

وی افزود: اولویت‌های بخش صنعت و معدن مشخص شده است و ما از صنایعی که جنبه صادراتی داشته و یا جایگزینی واردات را دنبال کنند، حمایت بیشتری خواهیم کرد.

زرندی در خصوص تسهیلات از محل تبصره ۱۸ بودجه نیز گفت: تلاش می‌کنیم منابع موجود در این بند قانونی را به طور کامل جذب نماییم و در این راستا، همراهی بیشتری توسط نظام بانکی نیاز می باشد.

معاون طرح و برنامه وزارت صمت همچنین افزود: ما آمادگی همکاری بیشتر در خصوص استفاده از ظرفیت ماده ۵۲ قانون را در جذب منابع صندوق توسعه ملی برای بخش صنعت و معدن داریم.

کد خبر: ۲۹٬۱۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha