۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
ثبت نام ۹ هزار ایلامی در طرح  اقدام ملی مسکن
استاندار ایلام خبر داد

ثبت نام ۹ هزار ایلامی در طرح اقدام ملی مسکن

ایلام- استاندار ایلام از ثبت نام ۹ هزار و ۵۳۲ نفر در طرح اقدام ملی مسکن در ایلام خبر داد و گفت: این طرح در استان به زودی اجرایی می شود.

به گزارش بازار، قاسم سلیمانی دشتکی صبح شنبه در جلسه شورای مسکن استان در محل استانداری ایلام با عنوان این مطلب که تاکنون اطلاعات ۹ هزار و ۵۳۵ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در استان ثبت شده است، گفت: این افراد از طریق سامانه وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ثبت نام اقدام کرده اند.

وی ادامه داد: از این میزان تعداد هفت هزار و ۲۴ متقاضی مربوط به شهر ایلام و تعداد دو هزار و 511 نفر آنان مربوط به سایر شهرستانهای استان است که پس از پالایش در اختیار بنیاد مسکن و سایر کارگزاران قرار می گیرند.

سلیمانی دشتکی در ادامه با اشاره به این مطلب که تاکنون تعداد بیش از یک هزار متقاضی با مراجعه حضوری به بنیاد مسکن استان و شهرستانها، ضمن تشکیل و تکمیل پرونده احراز هویت شده اند، افزود: به متقاضیان دارای شرایط ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات داده خواهد شد.

وی افزود: امروز نباید در اجرای طرح اقدام ملی مسکن مشکلات گذشته دوباره تکرار شود بلکه باید با رفع نواقص برای تامین مسکن این افراد نیازمند اقدام عملی انجام داد.

کد خبر: ۲۹٬۱۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha