۲۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
تزریق قطره چکانی اعتبارات مردم را نسبت به حاکمیت بدبین می‌کند
نماینده قزوین در مجلس:  

تزریق قطره چکانی اعتبارات مردم را نسبت به حاکمیت بدبین می‌کند

قزوین- نماینده قزوین در مجلس با بیان اینکه تزریق قطره چکانی اعتبارات موجب نیمه کاره باقی مانده هزاران طرح شده و می‌تواند مردم را نسبت به حاکمیت بدبین کند، گفت: در شرایط اقتصادی حاکم بر دولت، باید مدیریت منابع صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، لطف‌الله سیاهکلی شامگاه پنجشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی قزوین در فرمانداری این شهرستان، اظهار داشت: برداشت های نادرست و تصمیمات لحظه ای از مهم ترین مشکلاتی است که در شرایط اعتباری کشور موجب شده است تا بسیاری از پروژه ها ناتمام رها شود.

وی گفت: قطعا تکمیل همه پروژه ها با این اعتبارات موجود امکان پذیر نیست ولی باید مدیریت درست صورت گیرد تا به مرور زمان مردم تکمیل پروژه های نیمه کاره را مشاهده کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اینکه پروژه ها با اعتبارات بسیار اندک در حال پیگیری هستند شرایطی است که مشکلات اقتصادی ایجاد کرده اما به نظر می رسد همین کند بودن در اجرای کارها به اعتماد عمومی صدمه وارد کند و از این رو نیاز است تا با اولویت سنجی یک به یک برنامه ریزی برای تکمیل و بهره برداری پروژه ها صورت گیرد.

سیاهکلی گفت: قطعا تکمیل پروژه با این اعتبارات امکان پذیر نیست و در شرایط حاضر منجربه هدر رفتن منابع و اعتبارات می شود.

وی خاطرنشان کرد: برای اولویت بخشی به پروژه ها در مرحله نخست باید فرمانداران، بخشداران و مسئولین بتوانند نیازها و اولویت های جدی را شناسایی کنند و با توجه به شرایط موجود برای تکمیل به موقع این پروژه ها برنامه ریزی کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح های زیرساختی که تکمیل آن موجب رفاه و رفع مشکلات مردم می شود باید با جدیت و در اسرع وقت تکمیل شود تا تاثیر همین پروژه ها با اعتبارات کم هم امکان پذیر شود.

سیاهکلی گفت: این که دستگاه های ما بدهکار باشند چیز بدی نیست به شرطی که این هزینه با برنامه ریزی صورت گیرد.

وی گفت: امروز شرایط سخت شده و بودجه‌ها محدود است و اگر فقط کارآمدی را بر اساس بودجه تعریف کنیم کاری انجام نمی‌شود لذا هنر مدیر باید استفاده از همه ظرفیت‌ها و مدیریت هزینه‌ها باشد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مدیر موفق باید بیش از بودجه اش برنامه ریزی کرده و به صورت هدفمند بدهکار باشد و پروژه‌های بیشتری را عملیاتی کند تا مسئولان هم دلیل منطقی برای اختصاص اعتبارات بیشتر داشته باشند.

کد خبر: ۲۸٬۹۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha