۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
مسدود کردن جاده ها برای مهار کرونا ممکن نیست/ اعمال محدودیت ها در مناطق قرمز
استاندار مازندران:

مسدود کردن جاده ها برای مهار کرونا ممکن نیست/ اعمال محدودیت ها در مناطق قرمز

آمل- استاندار مازندران روند شیوع کرونا را در استان روبه رشد دانست و درباره قرنطینه و بسته شدن راهها و جاده های مواصلاتی گفت: امکان اجرای این طرح وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان پیش ازظهر پنجشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه طی دو هفته اخیر شاخص های ابتلا به کرونا در استان بیشتر شده و برخی شهرها از جمله نوشهر، بابل، بهشهر و آمل در وضعیت قرمز قرار گرفتند از هموطنان خواست از سفر به استان پرهیز کنند.

وی به شرایط نامطلوب استان برای میزبانی از مسافران اشاره و اضافه کرد در حال حاضر به دلیل شرایط و چرخه حیات اقتصادی امکان بستن جاده ها و قرنطینه وجود ندارد اما از مردم تقاضا داریم از سفر به استان پرهیز کنند.

وی با عنوان اینکه برخی محدودیت های گذشته در جاده ها اعمال شده است، تصریح کرد: وضعیت برخی شهرستان ها از جمله آمل سخت و شکننده است و پیشنهاد شد تا برخی تعطیلی های واحدهای تجاری و فعالیت ها در مناطق قرمز اعمال شود.

استاندار مازندران یادآور شد: همچنین برای شهرهای در وضعیت نارنجی نیز محدودیت هایی اعمال شده و گندزدایی و ضدعفونی امکان عمومی و ناوگان عمومی باید در دستور کار قرار گیرد.

حسین زادگان با تاکید بر پرهیز از حضور در تجمعات و تجمع در محیط های بسته اظهار داشت: باید راهبرد جامع برای اعمال محدودیت ها و حساسیت زدایی آحاد شهروندی را در پیش گیریم.

کد خبر: ۲۸٬۸۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha