۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
اونس ۱۸۱۱ دلار شد/ دلار ۲۲۶۰۰
در گفتگو با بازار عنوان شد

اونس ۱۸۱۱ دلار شد/ دلار ۲۲۶۰۰

کشتی آرای، نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز قیمت اونس در بازارهای جهانی با افزایش ۱۱ دلاری نسبت به روز گذشته به ۱۸۱۱ دلار رسید.

محمد کشتی آرای در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: امروز قیمت هر قطعه تمام سکه طرح قدیم ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است که نسبت به روز گذشته افزایش ۴۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

وی افزود: امروز قیمت تمام سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان است که نسبت به روز گذشته کاهش ۵۰ هزار تومانی را نشان می دهد.

به گفته این فعال صنفی، امروز قیمت هر قطعه نیم سکه با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به پنج میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، قیمت ربع سکه با کاهش ۴۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل به سه میلیون و ۱۲۰ هزار تومان رسید اما قیمت سکه گرمی همانند روز گذشته یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

کشتی آرای تصریح کرد: امروز هر مثقال طلا با قیمت چهار میلیون و ۲۰۶ هزار تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته ۶۱ هزار تومان گرانتر شده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر خاطرنشان کرد: امروز قیمت هر گرم طلای خام ۱۸ عیار به ۹۷۱ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته افزایش ۱۵ هزار تومانی را نشان می دهد.

گفتنی است؛ امروز قیمت هر دلار در بازار آزاد با افزایش ۱۰۰ تومانی نسبت به روز قبل ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.

به گزارش خبرنگار بازار؛ قیمت های اعلام شده بر مبنای لحظه تهیه و انتشار خبر است.

کد خبر: ۲۸٬۸۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha