۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
 ۶ دستگاه خودرو احتکار شده در یک ویلا در مازندران کشف شد
رئیس سازمان صمت مازندران:

۶ دستگاه خودرو احتکار شده در یک ویلا در مازندران کشف شد

ساری- رئیس سازمان صمت مازندران گفت: شش دستگاه ماشین تولید داخل که در یک منزل ویلایی در ساری دپو شده بود کشف و پرونده تخلف برای آن تشکیل شده است.

به گزارش بازار به نقل از صمت مازندران، حسینقلی قوانلو گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر احتکار خودرو توسط یکی از نمایندگان شرکت های خودرویی در یک منزل ویلایی، بازرسان این سازمان با همکاری دستگاه های اجرایی و اخذ مجوز لازم از مکان یاد شده بازدید که منجر به کشف شش دستگاه خودرو پراید و تیبا شده اند.

وی افزود: به دلیل عدم وجود اسناد مثبته مبنی بر نگهداری خود در این مکان، پرونده احتکار به ارزش ریالی پنج میلیارد ریال تشکیل و به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: در راستای بازرسی از انبارهای شرکت های پخش، بازرسان این سازمان موفق به شناسایی یک شرکت پخش که موجودی کالا خود را اعلام نکرده بود شده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اعلام داشت: پرونده این واحد توزیعی به مبلغ بیش از یک میلیارد ریال تشکیل و به مراجع ذیصلاح جهت صدور رأی ارسال شده است.

قوانلو در ادامه به بازرسی روزانه بازرسان این سازمان از واحدهای خبازی اشاره و تصریح کرد: در هفته جاری دو واحد خبازی که در شهرستان سوادکوه مبادرت به عرضه خارج از شبکه آرد می کردند شناسایی و برای آنها پرونده تخلف ۲۶۹ میلیون ریالی تشکیل شده است.

وی در پایان از تمامی هم استانی های عزیز درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، تقلب، احتکار، عدم درج قیمت، عدم عرضه کالا مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.irاعلام کنند.

کد خبر: ۲۸٬۸۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha