۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
طرح‌های جدید گردشگری در جزیره هرمز به سرعت آغاز شود
با رفع موانع سرمایه گذاری بخش خصوصی

طرح‌های جدید گردشگری در جزیره هرمز به سرعت آغاز شود

بندرعباس- استاندار هرمزگان گفت: موانع موجود در زمینه فعالیت سرمایه‌گذاران باید به سرعت رفع شود و توسط دستگاه‌های مسئول در صدور مجوزها و تحویل زمین تسریع صورت گیرد تا طرح‌های گردشگری با سرمایه گذاری بخش خصوصی آغاز شود.

به گزارش بازار، فریدون همتی استاندار هرمزگان در نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه های توسعه ای و عمرانی جزایر استان هرمزگان با اشاره به درخواست متقاضیان بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساخت‌های گردشگری در جزیره هرمز، عنوان کرد: موانع موجود در زمینه فعالیت این سرمایه‌گذاران باید به سرعت رفع و توسط دستگاه‌های مسئول در صدور مجوزها و تحویل زمین تسریع صورت گیرد تا این طرح‌های گردشگری با سرمایه گذاری بخش خصوصی آغاز شود.

وی ادامه داد: روز گذشته نیز تعداد ۱۰۰ مجوز قایق صیادی برای اهالی جزیره هرمز صادر و اعطا شد.

استاندار هرمزگان افزود: دو ظرفیت مهم صیادی و گردشگری می‌تواند شرایط و بستر مناسب برای اشتغال و رونق و تحول در فعالیت ها و زندگی مردم جزیره هرمز را ایجاد کند و باید هرچه بیشتر به این بخش ها توجه داشته باشیم.

همتی در ادامه بر ضرورت تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام در جزیره ابوموسی تاکید کرد بیان داشت: با توجه به قوانین موجود می‌توان با واگذاری این پروژه ها به بخش خصوصی شرایط سرعت بخشیدن به تکمیل آنها با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی را فراهم ساخت.

وی گفت: تکمیل و بهره برداری از این پروژه های عمرانی نقش مهمی در اشتغالزایی و ایجاد زیرساخت ها و پویایی هر چه بیشتر جزیره ابوموسی خواهد داشت.

کد خبر: ۲۸٬۸۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha