۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
مالیات نقش موثری در اقتصاد کشور برعهده دارد
استاندار قزوین:

مالیات نقش موثری در اقتصاد کشور برعهده دارد

قزوین- استاندار قزوین به نقش سازنده و موثر مالیات در اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: امروز درآمدهای مالیاتی یکی از مطمئن‌ترین منابع درآمدی دولت محسوب شده که می توان در سایه آن به اهداف مهم اقتصادی و اجتماعی دست یافت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان امور مالیاتی استان قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره امور مالیاتی استان قزوین تصریح کرد: پرداخت صحیح مالیات از مهمترین عوامل رشد و توسعه هر جامعه‌ای محسوب شده و موجب رونق اقتصادی، تحقق عدالت اجتماعی، افزایش خدمات و عمران و آبادانی کشور می‌شود.

به گفته وی، دولت برای انجام وظایف و تعهدات خود به منابع مالیاتی نیاز دارد و در این رابطه مالیات یکی از اهرم‌های مهم اجرایی در برنامه‌ها پیش‌بینی شده است.

جمالی‌پور، شفاف سازی در حوزه مالیات را بسیار حساس و مهم دانست و اظهار داشت: هر قدر مردم را بتوانیم در کنار خود داشته باشیم و اینکه آنان بدانند مالیاتشان در چه راهی هزینه می‌شود، ضمن آنکه حساسیت‌ها نسبت به حوزه مالیاتی کاهش پیدا می‌کند، افراد حقیقی و حقوقی مشارکت و رغبت بیشتری را در حوزه پرداخت مالیات خواهند داشت.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: خوشبختانه با فرهنگ سازی‌های صورت گرفته در بخش دریافت مالیات، شاهد افزایش میزان رضایت شهروندان منطقه هستیم و ایجاد رضایت مردم نیز برای مدیریت عالی استان بسیار مهم و حیاتی است.

کد خبر: ۲۸٬۷۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha