۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶
افزایش ساخت لوکوموتیو با تامین منابع مالی
مدیرعامل گروه صنعتی مپنا عنوان کرد

افزایش ساخت لوکوموتیو با تامین منابع مالی

مدیرعامل گروه صنعتی مپنا می‌گوید: با تزریق منابع مالی به صنعت ناوگان حمل و نقل ریلی، سرعت ساخت لوکوموتیو افزایش می‌یابد.

به گزارش بازار، محمد اولیاء مدیرعامل گروه مپنا در حاشیه رونمایی از لوکوموتیو باری جدید ساخت داخل، گفت: طراحی و توسعه محصولات مپنا از سال‌های گذشته شروع شده و این نقطه‌ای که امروز در آن حضور داریم باعث افتخار است.

وی اضافه کرد: چندی پیش قراردادی برای این لوکوموتیو جدید با وزارت صمت و وزارت راه منعقد کردیم تا راه این محصول به ناوگان ریلی و مجموعه‌هایی که به این لوکوموتیو نیاز دارند بیش از پیش باز شود.

اولیاء گفت: امیدواریم با منابعی که برای توسعه مجموعه راه آهن جمهوری اسلامی اختصاص یافته این مجموعه بیش از پیش ما را حمایت کند. هر چه این حمایت‌ها بیشتر شود سریعتر می‌توانیم مواد اولیه مورد نیازمان را تامین کنیم و اطمینان دهیم که آنچه که نیاز کارفرمایان است در زمان مورد نیاز تحویل داده خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم لوکوموتیوهایی را که به شکل‌های مختلف برای ناوگان حمل و نقل ریلی مورد نیاز است به سمت برقی سازی سوق دهیم.

مدیرعامل گروه صنعتی مپنا با اشاره به دغدغه‌ای که در مسیر تولید لوکوموتیو جدید وجود دارد، گفت: تحویل به موقع محصول با زمانبندی منطبق با سفارش دهنده چالشی است که با آن درگیر هستیم؛ این چالش هم با تامین مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت این محصولات و زمانی که باید برای سفارش و تحویل مواد اولیه صرف شود رفع می‌شود و با توجه به مشکلاتی که در شبکه‌ی تامین جهانی وجود دارد این موضوع کمی دشوار شده است.

وی ادامه داد: تامین مالی برای تامین مواد اولیه از چالش‌های دیگر مسیر تولیدمان است که به طور مرتب با دستگاه‌های مختلف دولتی درباره وصول مطالبات و تامین سرمایه در بحث و تعامل هستیم.

کد خبر: ۲۸۷٬۰۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha