۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۰
 اتاق بازرگانی زنجان به دنبال جذب سرمایه گذاری‌های جدید است
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

اتاق بازرگانی زنجان به دنبال جذب سرمایه گذاری‌های جدید است

زنجان- رئیس اتاق بازرگانی زنجان از برنامه این اتاق برای جذب سرمایه گذاری‌های جدید و حل مشکلات واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: در این میان بخش بانکی می‌تواند حمایت‌های بسزایی را از واحدهای تولیدی داشته باشد. 

به گزارش خبرنگار بازار، علی یگانه فرد شامگاه سه شنبه در دیدار با مدیر عامل شعب بانک سپه زنجان در محل اتاق بازرگانی استان، بر همکاری های دو جانبه بین اتاق و بانک سپه تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت بانک ها در کمیته احیای واحدهای تولیدی برای حل مشکلات اقتصادی استفاده شود. 

وی به برنامه‌های اتاق بازرگانی زنجان در حمایت از فعالان اقتصادی در سال جاری اشاره کرد و یاد آور شد: یکی از این اقدامات ایجاد کمیته احیا در اتاق بازرگانی زنجان با هدف بازگرداندن واحدهای تولیدی تعطیل به چرخه تولید و اشتغال است.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان، به عمده مشکلات فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: مشکلات بانکی و تامین نقدینگی عمده‌ترین این مشکلات است. 

یگانه فرد تاکید کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا مشکلات واحدهای تولیدی در استان تشدید شده و مشکلات عدیده‌ای را برای واحدهای تولیدی ایجاد کرده است.

وی افزود: رویکرد بانک‌ها در کشورهای توسعه یافته با واحدهای تولیدی رویکرد حمایتی است و رویکرد حاکم در ایران نیز باید در راستای تولید، اشتغال، سرمایه‌گذاری و تولید ثروت و حمایت از واحدهای تولیدی باشد و بانک ها به نوعی از بنگاه‌داری اقتصادی خارج شوند.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان تاکید کرد: امروز کشور درگیر بحران اقتصادی بوده و برای خروج از این شرایط باید همه دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند تا مشکلات رفع شود. 

یگانه فرد ابراز کرد: نقشه راه صادراتی در استان به همت اتاق بازرگانی زنجان با شش ماه کار کارشناسی تدوین شده و باید با پرهیز از بروکراسی های اداری در راستای عملیاتی شدن این نقشه راه گام برداشته شود.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی زنجان به دنبال جذب سرمایه گذاری های جدید و حل مشکلات واحدهای تولیدی است، ابراز کرد: بخش بانکی می‌تواند حمایت‌های بسزایی را از واحدهای تولیدی داشته باشد. 

رئیس اتاق بازرگانی زنجان، تاکید کرد: اقدامات و تحریم ها بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی است.

کد خبر: ۲۸٬۵۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha