۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴
۱۵۲ همت تقاضای سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند
مدیرعامل منطقه آزاد اروند خبر داد؛

۱۵۲ همت تقاضای سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند

گرگان- زارعی، مدیرعامل منطقه آزاد اروند گفت: در حال حاضر ۱۵۲ همت تقاضای سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند وجود دارد که از این میزان ۳۲ همت مجوز سرمایه گذاری دریافت کرده اند.

علی زارعی در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در حال حاضر ۱۵۲ همت تقاضای سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند وجود دارد که از این میزان ۳۲ همت مجوز سرمایه گذاری دریافت کرده است.

مدیرعامل منطقه آزاد اروند افزود: ۲۷ همت از مجوزهای تقاضای سرمایه گذاری در این منطقه آزاد تاکنون اجرایی شده است.

وی ادامه داد: منطقه آزاد اروند در زمینه رفع موانع تولید و تسهیل سرمایه گذاری و انجام فعالیت های عمرانی در بین مناطق آزاد کشور رتبه اول را کسب کرده است.

زارعی با بیان اینکه منطقه آزاد اروند در بین سایر مناطق آزاد کشور در حوزه فعالیت های عمرانی دارای رتبه برتر است، بیان کرد: احداث پل جدید خرمشهر با پیشرفت ۴۳ درصدی روبه رو بوده است.

مدیرعامل منطقه آزاد اروند اضافه کرد: تا قبل از پایان دولت سیزدهم پل جدید خرمشهر به بهره برداری خواهد رسید.

وی از ثبت اشتغال بیش از هشت هزار نفر در سامانه رصد خبر داد و گفت: اشتغال ثبت شده در این سامانه نسبت به سال های گذشته با رشد مواجه بوده است.

مدیرعامل منطقه آزاد اروند در پایان اظهار کرد: از این منطقه آزاد صادرات اغلب به کشور عراق از طریق مرز زمینی شلمچه انجام می شود.

کد خبر: ۲۸۵٬۱۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha