۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶
«یزدستا» سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد
با حضور مدیرکل سرمایه‌گذاری وزارت کشور؛

«یزدستا» سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد

یزد- «یزدستا»، سامانه مدیریت یکپارچه اماکن فرهنگی، تاریخی و گردشگری یزد با حضور مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال وزارت کشور رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار بازار، آیین رونمایی از سامانه مدیریت یکپارچه اماکن فرهنگی، تاریخی و گردشگری یزد با حضور مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال وزارت کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و دیگر مسئولان کشور و استان رونمایی شد.

این سامانه که به صورت ۷ زبانه عرضه شده و قابلیت نمایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در حوزه زنجیره‌های ارزش استان از قبیل گردشگری، کشاورزی و صنعت را دارد که در حال حاضر ۱۲۸ پروژه در آن تعریف شده است.

سامانه یزدستا با قابلیت داشتن آمار و اطلاعات واحدهای تولیدی، صنفی و طرح‌های در دست اجرا در راستای ایجاد شفافیت و دقت در تصمیم‌گیری کارآمد طراحی شده است. از جمله قابلیت های این سامانه می توان به امکان ورود اطلاعات ازطریق فایل‌های اکسل استاندارد، تفکیک خودکار واحدهای فعال، زیرظرفیت، راکد، احیاشده وتملک شده، راستی آزمایی هوشمند داده‌ها هنگام ورود، ارائه گزارش‌های تجمیعی و تفکیکی مختلف کاریردی به کارشناسان و ارائه گزارش‌های تجمیعی و تفکیکی مختلف کاربردی به کارشناسان اشاره کرد.

ارائه نمودارهای بصری از اطلاعات به مدیران ارشد استان، امکان ثبت و نمایش اطلاعات مکانی واحدها از طریق ابزارهای همراه، امکان نمایش وتکمیل اطلاعات واحدها ازطریق ابزارهای همراه، امکان ارائه ارتباط سیستمی api به سایر سامانه‌ها، امکان ثبت واستعلام اطلاعات تسهیلات حمایتی به واحدها و تصمیم‌گیری کارآمد برای کشور با آمار و اطلاعات دقیق و متمرکز از دیگر قابلیت های این سامانه است.

گفتنی است؛ سرمایه‌گذاران می توانند با مراجعه به این سامانه می‌توانند تمام مشخصات فنی، طرح‌های مالی و کلیه اطلاعاتی که برای سرمایه‌گذاری را نیاز دارند را به دست آورند.

کد خبر: ۲۸۵٬۰۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha