۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
پاسخ اداره کل راه و شهرسازی تهران به ابهامات مطرح شده درخصوص واریز وجه متقاضیان نهضت ملی مسکن

پاسخ اداره کل راه و شهرسازی تهران به ابهامات مطرح شده درخصوص واریز وجه متقاضیان نهضت ملی مسکن

در پی گزارش برخی رسانه ها با عنوان «سکوت وزارت راه و شهرسازی درباره شگرد جدید پول گرفتن از متقاضیان مسکن ملی» اداره کل راه و شهرسازی استان تهران جوابیه ای در رد این موضوع منتشر کرد.

به گزارش بازار، اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در پی گزارش خبرگزاری رکنا با عنوان «سکوت وزارت راه و شهرسازی درباره شگرد جدید پول گرفتن از متقاضیان مسکن ملی» جوابیه ای در رد این موضوع منتشر کرده است.

در متن جوابیه چنین آمده است: با تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در روزهای اخیر ۲۰۰ واحد از پروژه ۸۰۰ واحدی مسکن ملی اسلام‌شهر آماده واگذاری به متقاضیان است. متراژ این واحدها از ۵۵ مترمربع تا ۹۰ متر مربع بوده که هزینه واحدها مطابق با متراژ موجود از متقاضیان دریافت می‌شود اما بنا بر قرارداد موجود کارفرما و پیمانکار هزینه‌های مربوط به ساخت و آماده سازی فضای مشاعات، پارکینگ‌ها و انباری واحدها از متقاضیان اخذ نشده است که اکنون با توجه به اتمام مراحل پایانی ۲۰۰ واحد از پروژه ملی اسلامشهر آن مبالغ از سوی متقاضیان می‌بایست پرداخت شود.

لازم به ذکر است فضای مشاعات به اضافه پارکینگ‌ها و انباری‌ها ۷۵ مترمربع است که با توجه به آماده سازی نهایی این تعداد واحد هزینه آن باید از سوی متقاضیان پرداخت شود. ادعای پرداخت هزینه یکسان برای واحدهای ۵۵ متری با واحدهای ۹۰ متری کذب است چرا که متقاضی هزینه واحد خود را مطابق با متراژ درخواستی پرداخت کرده است و اکنون هزینه درخواستی بنا بر فضای مشترک مشاعات، پارکینگ واحدها و انباری‌های (۷۵ مترمربع) تعیین متقاضیان اعلام شده است.

کد خبر: ۲۸۵٬۰۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha