۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
طراحی مدل توسعه معادن و صنایع معدنی در استان‌های کمتر توسعه‌یافته
معاون طرح و برنامه وزارت صمت خبر داد

طراحی مدل توسعه معادن و صنایع معدنی در استان‌های کمتر توسعه‌یافته

زرندی، معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: طراحی مدلی برای توسعه معادن و صنایع معدنی در شهرهای کمتر توسعه‌یافته ۱۲ استان را با کمک سازمان‌های توسعه‌ای وزارتخانه دنبال می‌کنیم.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، سعید زرندی در جلسه بررسی اولویت‌بندی سرمایه‌گذاری در معادن و صنایع معدنی مناطق کمتر برخوردار (محروم) گفت: برای ۱۲ استان که جزو مناطق کمتر توسعه‌یافته محسوب می‌شوند، سند توسعه صنعتی و معدنی آماده کرده‌ایم.

وی افزود: در این سند شش محور لحاظ شده که یکی از مهمترین آنها موضوع اکتشاف و توسعه معادن و صنایع معدنی و فعال‌سازی معادن است.

زرندی تصریح کرد: یکی از پتانسیل‌های خوبی که در این استان‌ها به صورت ویژه در حال پیگیری است، شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معادن و صنایع معدنی و فعال‌سازی معادن راکد و احیای آن می‌باشد که به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دارد.

معاون طرح و برنامه وزارت صمت تأکید کرد: این سند، با توجه به ظرفیت‌ها، توانمندی ها و شرایط خاص هر استان و با همکاری سازمان‌های توسعه ای و مدیران استان‌ها اجرایی می شود.

زرندی تصریح کرد: این اسناد فصل مشترک اقدامات وزارتخانه و استان‌های کمتر توسعه‌یافته می‌باشد که به جای اقدامات پراکنده و یا اقدامات سلیقه‌ای، بتوان به صورت هدف‌مند برای این مناطق توسعه را پیگیری کرد.

کد خبر: ۲۸٬۴۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha