۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷
۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می‌شود
در قالب طرح نهضت ملی مسکن؛

۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می‌شود

زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه ۲۰ هزار واحد مسکونی درقالب طرح نهضت ملی مسکن در استان در دست ساخت است، گفت: اجرای این تعداد واحد مسکونی با این حجم بالا تلاش زیادی را می‌طلبد.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، جعفر قزوینیان در آئین تکریم و معارفه معاونت های مسکن و ساختمان و توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی زنجان در محل سالن جلسات شهید احمدی این اداره کل، بر لزوم وفاق و همدلی بین کارکنان تاکید کرد و گفت: در این شرایط کاری سخت و حساس با همدلی برنامه ها و کارها جلو می رود.

وی ابراز کرد: فشاری که شرایط اقتصادی به اقشار مختلف جامعه وارد می کند آثار آن در اداره کل راه و شهرسازی استان در فرآیند اجرای طرح نهضت ملی مسکن بسیار مشهود است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: باید همه دست به دست هم داده و در این روزهای حساس پروژه های نهضت ملی مسکن را به خوبی اجرا کنیم.

قزوینیان تاکید کرد: علیرغم محدودیت های اعتباری و پرداختی ،کارکنان این اداره کل با جان و دل کار می کنند و این هم بسیار ارزشمند و قابل ستایش است و در این میان باید با کمترین هزینه بیشترین راندمان کاری را داشته باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان، تکریم ارباب رجوع را یکی از اساسی ترین مولفه های مهم در نظام اداری عنوان‌ کرد و افزود: با صبر و حوصله تکریم ارباب رجوع در دستور کار قرار گیرد.

قزوینیان تصریح کرد: پیگیری امور کارها یکی از اصولی است که در کنار کیفیت و کمیت باید مورد تاکید تمام کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان باشد.

وی با بیان اینکه ۲۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در زنجان در دست ساخت است، افزود: اجرای این تعداد واحد مسکونی با این حجم بالا، تلاش مضاعفی می خواهد.

کد خبر: ۲۸۳٬۸۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha