۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
۳۰ درصد اشتغال استان زنجان در صنعت نساجی است
رئیس سازمان صمت استان زنجان:

۳۰ درصد اشتغال استان زنجان در صنعت نساجی است

زنجان - رئیس سازمان صمت زنجان، با بیان اینکه بیش از ۳۰ درصد اشتغال استان در صنعت نساجی است، گفت: زنجان جزو استان‌های برتر در حوزه صنعت نساجی است.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار، به وضعیت صنعت نساجی در زنجان اشاره کرد و گفت: در استان بیش از ۸۰ واحد نساجی تولیدی کوچک و بزرگ فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه واحدهای نساجی استان زنجان با وجود مشکلات با ۶۰ درصد ظرفیت در حال فعالیت هستند، اظهار کرد: اگر مشکلات این واحدها حل شود با ظرفیت بیشتری کار می‌کنند.

رئیس سازمان صمت زنجان، با بیان اینکه بیش از ۳۰ درصد اشتغال استان در صنعت نساجی است، گفت: زنجان جزو استان‌های برتر در حوزه صنعت نساجی است.

فغفوری با بیان اینکه زنجان در بحث ریسندگی، رنگرزی و بافندگی در کشور جایگاه بسیارخوبی دارد، ابراز کرد: ورود سرمایه گذاران به استان برای صنعت نساجی بسیار خوب است.

وی به مشکلات واحدهای صنعت نساجی زنجان اشاره کرد و گفت: مواد اولیه و سرمایه در گردش مشکل عمده این صنعت است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه این استان در بخش صنعت نساجی ظرفیت خوبی دارد، تصریح کرد: صادرات صنعت نساجی قیمت بالایی دارد اما ظرفیت صادرات آن وجود ندارد.

فغفوری گفت: توسعه صنعت نساجی در زنجان نیاز به حمایت و توجه جدی دارد؛ چرا که اشتغال در صنعت نساجی جزو پرکاربردترین اشتغال‌ ها بوده و صنعت نساجی استان ظرفیت مناسبی برای توسعه دارد.

وی با بیان اینکه زنجان قطب صنعت نساجی کشور است، افزود: نساجی زنجان، صنعتی جوان و پویا بوده و جزو پنج استان برتر در این حوزه است.

کد خبر: ۲٬۸۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha