۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
طلا ارزان شد/ آخرین قیمت سکه، دلار و طلا در بازار امروز

طلا ارزان شد/ آخرین قیمت سکه، دلار و طلا در بازار امروز

یک روز پس از اجرای عملیات بازار باز، نرخ رسمی تمام ارزها ثابت، طلا ارزان و قیمت دلار نیز به کانال ۱۲ هزار تومان برگشت.

به گزارش بازار، امروز قیمت طلای ۱۸عیار در بازار تهران به ۴۹۲ هزار ۴۰۰ تومان، قیمت طلای ۲۴عیار ۶۵۶ هزار و ۶۰۰ تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۱۳۴ هزار تومان رسید. همچنین سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران ۴ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان معامله شد.

در بازار آزاد نیز قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید  ۴ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان و قیمت سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار آزاد قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۴۴۵ هزار تومان، قیمت ربع‌سکه یک‌میلیون و ۴۵۳ هزار تومان و قیمت سکه گرمی ۹۲۸ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۹۲ هزار و ۴۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۵۵۷.۴ دلار معامله می‌شود.

این در حالی است که  در بازار سبزه‌میدان، قیمت طلای ۲۴ عیار ۶۵۶ هزار و ۶۰۰ تومان و قیمت هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۱۳۴ هزار تومان تعیین شده است.

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت درهم امارات ۳ هزار و ۶۹۹ تومان، یورو ۱۴ هزار و ۶۵۰ تومان و قیمت پوند انگلیس ۱۷ هزار و ۵۷۵ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

امروز صرافی‌ بانک‌ها نیز قیمت دلار را برای فروش به مردم  ۱۳ هزار و ۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۴ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۵۵۰ تومان است.

کد خبر: ۲٬۸۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha