۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
طرح توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی «شهید باکری» سمنان افتتاح می‌شود
استاندار سمنان:

طرح توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی «شهید باکری» سمنان افتتاح می‌شود

سمنان- استاندار سمنان از سفر استانی دوم هیات دولت سیزدهم به این استان خبر داد و گفت: با حضور رئیس جمهور طرح توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی «شهید باکری» سمنان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمدرضا هاشمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری تشریح برنامه‌های سفر دوم هیات دولت سیزدهم به استان سمنان، تاکید کرد: فردا پنجشنبه با حضور رئیس جمهور طرح توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی «شهید باکری» سمنان افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه دو واحد گازی در نیروگاه شهید باکری سمنان افتتاح خواهد شد، ابراز کرد: افتتاح طرح توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی «شهید باکری» سمنان به تقویت توان تولید برق این نیروگاه کمک شایانی خواهد کرد.

استاندار سمنان همچنین با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۲۰۰ واحد راکد در استان به تولید بازگشته است، تاکید کرد: فردا با حضور رئیس جمهور، جشن بازگشت این واحد ها به تولید، برگزار خواهد شد.

هاشمی با بیان اینکه جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت دیگر برنامه سفر استانی دوم هیات دولت سیزدهم به سمنان خواهد بود، گفت: رئیس جمهور در این مراسم به صورت نمادین چند سند زمین را به خانواده های دارای فرزند سوم و بیشتر اهدا خواهد کرد.

وی نشست «حل مساله» با محوریت تامین آب با حضور مسئولان، نخبگان، کنشگران، صاحب نظران و مسئولان ارشد کشوری را دیگر برنامه سفر حجت الاسلام رئیسی به استان سمنان دانست و تاکید کرد: نشست شورای اداری نیز با حضور رئیس جمهور برگزار می شود.

استاندار سمنان فعالیت معادن و راه‌اندازی کارخانه‌های سهامی سمنان را از دیگر برنامه های سفر رئیس جمهور به استان سمنان دانست و گفت: افتتاح دو غیرهمسطح در سمنان و ایوانکی و دیدار با نخیگان و فعالان اقتصادی و سرمایه گذاری و ... از جمله دیگر برنامه های سفر استانی رئیس جمهور به استان سمنان است.

هاشمی با بیان اینکه وزرای کابینه سیزدهم نیز در شهرستان های استان سمنان همزمان با سفر استانی رئیس جمهور، حضور خواهند داشت، تاکید کرد: در شهرستان های استان هم پروژه ها و طرح های عمرانی و اقتصادی تعریف شده که فردا شاهد افتتاح آنها خواهیم بود.

کد خبر: ۲۸۲٬۸۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha