۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
برخی از مسؤلین توپ افزایش قیمت ارز را به زمین مجلس می‌اندازند
نظری در گفت‌وگو با بازار:

برخی از مسؤلین توپ افزایش قیمت ارز را به زمین مجلس می‌اندازند

عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برخی از مسئولین زرنگی می‌کنند و می‌خواهند توپ افزایش قیمت ارز را به زمین مجلس بیاندازند، آن هم مجلسی که یک ماه از عمر آن گذشته است.

سید غنی نظری‌خانقاه در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، در ارزیابی خود از افزایش نرخ ارز گفت: قطعاً باید دستگاه‌های اجرایی و نظام بانکی کشور پاسخگوی افزایش نرخ ارز باشند.

نماینده مردم «خلخال و کوثر» در مجلس یازدهم، بیان داشت: برخی از مسئولین زرنگی می‌کنند و می‌خواهند توپ افزایش قیمت ارز  را در زمین مجلس بیاندازند آن هم مجلسی که یک ماه از عمر آن گذشته است.

عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: قطعاً مسئولین باید پاسخگوی افزایش نرخ ارز باشند که زمانی ارز ۴۲۰۰ تومانی را به برخی کالاهای اختصاص دادند و اما از آن کالاها خبری نشد.

نظری با اشاره به بی‌برنامگی بانک مرکزی در زمینه تثبیت قیمت ارز تاکید کرد: وزارت اقتصادی و امور دارایی باید پاسخگوی نواسانات قیمت ارز باشد.

این نماینده مجلس با اشاره به اظهارات رییس جمهور در زمینه مباحث ارزی گفت: رئیس جمهور اخیرا عنوان کردند که افزایش قیمت ارز مربوط به نوسان است. رییس جمهوری هموراه در ارزیابی از افزایش نرخ ارز عنوان می‌کنند که قیمت ارز در نوسان است. حال سوال این است که مواضع رییس جمهور درباره نواسانات بازار ارز تا کی ادامه خواهد یافت و تا کی این پاسخ را خواهد داد؟

کد خبر: ۲۸٬۲۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha