۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
ضرورت تشکیل کارگروه ملی مرغ!
عضو کمیسیون کشاورزی مطرح کرد

ضرورت تشکیل کارگروه ملی مرغ!

اوسطی، عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: امیدواریم با تشکیل کارگروه ملی بررسی افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ شاهد رسیدن قیمت این محصولات به نقطه تعادل باشیم تا تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان رضایت لازم را داشته باشند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، پرویز اوسطی عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، در خصوص تشکیل کمیته بررسی افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ در کمیسیون متبوع خود، گفت: روز گذشته  با حضور اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و مسئولین وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، مسئولین بانک مرکزی و بخش خصوصی در در زمینه افزایش قیمت گوشت مرغ و تخم مرغ نشستی برگزار شد.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سبد هزینه‌های زندگی مردم توان افزایش قیمت گوشت مرغ و تخم مرغ را ندارد، ادامه داد: امیدواریم با تشکیل کارگروه ملی بررسی افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ شاهد رسیدن قیمت این محصولات به نقطه تعادل باشیم تا تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان رضایت لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که نهاده‌ دامی به میزان کافی وجود دارد اما به دست مصرف کنندگان واقعی نمی‌رسد به همین دلیل باید بازار دلالی و سودجویی را حذف کنیم عنوان کرد: بر اساس اطلاعات دریافت شده کشتی‌های حامل نهاده‌های دامی در بنادر با تاخیر بسیار بالا تخلیه می‌شوند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حذف انحصار در واردات نهاده‌های دامی از اهداف کمیسیون است، گفت: ابعاد واردات نهاده‌های دامی باید مشخص شود، درخواست کرده‌ایم تا در زمینه صدرو تمامی مجوزهای صادراتی و تولیدی حوزه کشاورزی درگاه ملی ایجاد شود.

کد خبر: ۲۸٬۲۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha