۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
۴۸۸ میلیارد تسهیلات برای حمایت از مشاغل در زنجان پیش بینی شده است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۴۸۸ میلیارد تسهیلات برای حمایت از مشاغل در زنجان پیش بینی شده است

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: بیش از ۴۸۸ میلیارد تومان تسهیلات  کسب و کار برای حمایت از مشاغل  در استان زنجان پیش بینی شده است.

محمد رضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: در راستای حمایت از مشاغلی که تحت تاثیر کرونا آسیب دیده اند دولت تسهیلات لازم را در ۱۴ رسته به متقاضیان پرداخت می کند. 

وی با بیان اینکه در این میان بیش از ۴۸۸ میلیارد تومان تسهیلات کسب و کار برای حمایت از مشاغل  در استان زنجان پیش بینی شده است، اظهار کرد: این تسهیلات توسط ۱۲ شبکه بانکی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه کارگاه های دارای کد بیمه تامین اجتماعی می توانند از تسهیلات استفاده کنند، گفت: تاکنون پرونده ۱۳ هزار و ۷۸۷ کد کارگاهی در استان شناسایی شده و برای دو هزار و ۳۴۵ کارگاه پرونده الکترونیکی در سامانه ثبت نهایی شده است. 

یوسفی تاکید کرد:  این تعداد پرونده بیش از ۴۴.۵ میلیارد تومان از تسهیلات را پوشش می دهد. 

وی با بیان اینکه کسب و کارهای فاقد کد کارگاهی هم می توانند از تسهیلات استفاده کنند، گفت: صاحبان این مشاغل اقتصادی می توانند از ۱۶ تیرماه به سامانه کارا مراجعه و ثبت نام کنند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان تصریح کرد: مدت باز پرداخت تسهیلات ۲۴ ماهه و با کار مزد ۱۲ درصد بوده و از آبان ماه می توانند اقساط خود را پرداخت کنند. 

کد خبر: ۲۸٬۲۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha