۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۵
تحقق ۱۱۰ درصدی برنامه و بودجه شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۲

تحقق ۱۱۰ درصدی برنامه و بودجه شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۲

تبریز-رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز از تحقق ۱۱۰ درصدی برنامه و بودجه شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۲ خبر داد که برای اولین بار در تاریخ شهرداری صورت گرفته است.

به گزارش بازار، علی‌رضا نوای باغبان در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۲ در برخی از شاخص‌های برنامه وبودجه نزدیک ۱۳۰ درصد تحقق داشته است.

وی با بیان اینکه بودجه سال گذشته شهرداری تبریز به نسبت سال ۱۴۰۱ افزایش چشمگیری داشته است، افزود: علی‌رغم افزایش قابل توجه برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز به نسبت سال پیش از آن، طبق گزارش‌های واصله شهرداری تبریز موفق به تحقق ۱۱۰ درصدی برنامه و بودجه شده است.

باغبان با اشاره به تحقق بودجه مناطق دهگانه شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۲ اعلام کرد: تمام مناطق شهرداری تبریز در سال گذشته موفق به تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه مصوب خود شده‌اند که نکته قابل توجهی است.

وی با بیان اینکه میانگین تحقق بودجه شهرداری مرکز و مناطق دهگانه ۱۲۷ درصد است، تصریح کرد: سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز نیز موفق شدند به طور میانگین تحقق بودجه ۹۹ درصدی را در سال ۱۴۰۲ ثبت کنند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شهرداری تبریز در ادامه اظهار کرد: نکته قابل توجه دیگر در تحقق بودجه شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۲، نسبت تحقق بودجه جاری به عمرانی است که ۲۵ درصد کل بودجه جاری و ۷۵ درصد آن عمرانی است که نسبتی معقول و منطقی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به تحقق ۱۲۷ درصدی بودجه عمرانی شهرداری مرکز و مناطق دهگانه در سال گذشته عنوان کرد: بودجه جاری شهرداری تبریز نیز در سال گذشته نزدیک به ۱۳۰ درصد نسبت به پیش‌بینی انجام گرفته‌ تحقق داشته است که بیشتر به دلیل پرداخت معوقات، و افزایش حقوق کارکنان بود.

باغبان با اشاره به تحقق ۱۱۴ درصدی کل هزینه‌های شهرداری ادامه داد: تحقق ۱۱۴ درصدی کل هزینه‌های شهرداری تبریز در سال گذشته نشان از جذب منابع بیش از برنامه پیش‌بینی شده دارد که رکوردی در این زمینه است.

وی با اشاره به تحقق بی‌سابقه کسب درآمد شهرداری تبریز در سال گذشته خاطرنشان کرد: نزدیک ۲۰ هزار میلیارد تومان درآمد خالص شهرداری تبریز در سال گذشته است که با احتساب ارقام تکراری ۲۳ هزار میلیارد تومان می‌شود که رخدادی بی‌سابقه در تاریخ شهرداری است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شهرداری تبریز با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری تبریز به نسبت سال گذشته نیز گفت: تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی بودجه سال گذشته نوید تحقق بودجه سال جاری را می‌دهد که این مهم با همکاری و همت اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار تبریز، مدیران، کارکنان و کارگران مجموعه شهرداری تبریز دور از دسترس نیست.

کد خبر: ۲۸۲٬۱۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha