۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۳
الحاق ۳۷ هزار هکتار اراضی برای استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی
معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

الحاق ۳۷ هزار هکتار اراضی برای استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی ۳۷ هزار هکتار از اراضی را به پروژه‌های نهضت ملی مسکن اختصاص داد.

به گزارش بازار، ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در حال حاضر استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های نهضت ملی مسکن افزایش یافته است گفت: تا به امروز بیش از ۳۷ هزار هکتار اراضی به پروژه های نهضت ملی مسکن الحاق شده است که امیدواریم با استفاده از ظرفیت های مردمی بتوانیم پروژه های بیشتری را به مرحله اجرایی و الحاق اراضی برسانیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی ظرفیت نیروی انسانی و مردمی و بخش خصوصی در سازمان ملی زمین و مسکن را نقطه قوت دانست و گفت: در حال حاضر میزان اراضی در حال آماده‌سازی برای طرح‌های مسکن بیش از ۳۷ هزار هکتار زمین معادل بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار واحد است که تأمین این میزان زمین در سازمان ملی زمین و مسکن بی‌سابقه بوده است.

وی اولویت سازمان ملی زمین و مسکن در سال جدید را انجام دقیق برنامه اجرایی تدوین شده پایان سال قبل دانست و اضافه‌کرد: استفاده از ظرفیت های مردمی از طریق الحاق اراضی زمینه را برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن بیش از گذشته فراهم می‌کند.

کد خبر: ۲۸۱٬۹۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      0 0
      معاون وزیر راه بیا در حق ملت کار خیر انجام بده بااین تورم گرونی زمین به مردم رایگان بدید دست دلال و بنگاهای بلا نسبت بی شرف دستشون تو جیب ملت هستن با کمک دولت ومجلس قیمتها رو بشکنید