۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
مشارکت مردم در جهش تولید منوط به عبور کردن از تصدی‌گری و انحصار در عرصه‌های اقتصادی است
رئیس مجلس شورای اسلامی:

مشارکت مردم در جهش تولید منوط به عبور کردن از تصدی‌گری و انحصار در عرصه‌های اقتصادی است

قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت مردم منوط به عبور کردن از تصدی‌گری، انحصار و خودمحوری در عرصه‌های اقتصادی و رفع موانع مشارکت مردم است.

به گزارش بازار، محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۹ فرودین) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت: در ابتدا و در اولین جلسه مجلس یازدهم در سال جدید، فرا رسیدن سال نو را به مردم عزیز ایران تبریک و تهنیت می‌گویم، تلاش اصلی مسئولان در سال جاری هم در حوزه تقنین و هم در حوزه اجرا متمرکز بر تحقق شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم خواهد بود. مشارکت مردم منوط به عبور کردن از تصدی‌گری، انحصار و خودمحوری در عرصه‌های اقتصادی و رفع موانع مشارکت مردم است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین شهادت سرداران سربلند و شجاع اسلام و یاران مخلص ایشان، شهید سرلشگر پاسدار محمدرضا زاهدی و حاج رحیمی و دیگر دوستان شهیدانشان را به ملت شریف و مومن ایران اسلامی و خانواده‌های ارجمند آنان و تمام سبزپوشان مجاهد سپاه پاسداران تبریک و تسلیت می‌گویم.

قالیباف بیان کرد: دشمن غاصب صهیونیستی با هدف قرار دادن کنسولگری کشورمان در سوریه بار دیگر به جهانیان ثابت کرد که در جنایتگری هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و آنقدر در جهان بی آبرو و منفور است که آشکارا تمام قوانین بین‌المللی را زیر پا می گذارد.

رژیم صهیونیستی هر چه بیشتر جنایت می‌کند، ضعیف‌تر می‌شود
وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هر چه بیشتر جنایت می‌کند برخلاف خواست خود ضعیف‌تر می شود و مقاومت علیه خود را مصمم‌تر و با انگیزه‌تر می‌سازد، افزود: دوران قلدری و معرکه گیری صهیونیست‌ها با پشتوانه آمریکا در این منطقه به پایان رسیده و این اقدامات آنها نشان می‌دهد که بوی زوال و نابودی بعد از عملیات ۷ اکتبر به مشام آنها رسیده است.

رئیس قوه مقننه با اشاره به اینکه ملت ایران در پی این جنایت، رژیم صهیونیستی را مجازات خواهد کرد، تصریح کرد: این مجازات درس‌آموز و سخت خواهد بود و زوال رژیم صهیونیستی را سرعت می بخشند.

وی اضافه کرد: همچنین حضور باشکوه مردم شریف ایران در راهپیمایی روز قدس مایه دلگرمی تمامی باورمندان به آرمان فلسطین و عدالت جویان در سراسر جهان بود، جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه ملت ایران همواره پشتیبان مظلومان جهان و در رأس آنان، ملت مقاوم فلسطین خواهد بود و در کنار تمام مسلمانان، آرمان آزادی قدس شریف را به فضل خدا محقق خواهد ساخت.

نهادهای امنیتی و نیروهای مسلح مجازات مزدوران بیگانه در حمله تروریستی به مقرهای انتظامی راسک و چابهار را با دقت و سرعت پیگیری کنند

قالیباف با بیان اینکه جنایات مزدوران بیگانه در حمله تروریستی به مقرهای انتظامی راسک و چابهار و به شهادت رساندن تعدادی از مدافعان امنیت را به شدت محکوم می‌کنم و به خانواده‌های شهدای این حادثه و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می کنم، تصریح کرد: ضمن تشکر از برخورد قاطع و شجاعانه نیروهای نظامی و انتظامی در حذف تروریست‌ها، از همه نهادهای امنیتی و نیروهای مسلح خواستارم مجازات عاملان و آمران این حادثه را با دقت و سرعت پیگیری کنند.

رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان افزود: در پایان ضروری می دانم به حضور مومنانه مردم سراسر کشور در مراسم احیای شب‌های قدر و یک ماه روزه‌داری و بهره‌مندی از فرصت‌های معنوی ماه مبارک رمضان اشاره کنم. ایمان و اخلاص مردم ایران در همه سال‌ها باعث نزول برکات الهی و عبور از بحران‌ها و مشکلات بوده است. خداوند به ما و تمامی مسئولان و متصدیان در تمامی دستگاه‌ها توفیق دهد تا خدمت شایسته این ملت را ارائه کنیم و رضایت و خشنودی آنها را جلب کنیم. ان‌شاء الله.

کد خبر: ۲۸۱٬۳۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha