۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
زیرساخت‌های شهر هوشمند بوشهر تکمیل می‌شود
استاندار بوشهر:

زیرساخت‌های شهر هوشمند بوشهر تکمیل می‌شود

بوشهر - استاندار بوشهر از تخصیص ۴۰ میلیارد ریال برای تسریع در تکمیل طرح کاداستر استان بوشهر خبر داد و گفت: زیرساخت‌های شهر هوشمند بوشهر تکمیل می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با تاکید بر تسریع در جذب اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای اظهار داشت: باید برای تسریع در اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی و خدماتی در جذب اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای تلاش شود.

وی، با قدردانی از تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات عمرانی استانی به وضعیت ویروس کرونا در استان بوشهر پرداخت و با بیان اینکه چهار شهرستان این استان در وضعیت قرمز قرار دارد تاکید کرد: متاسفانه ابتلا به بیماری کرونا در استان بوشهر روند صعودی دارد و این در حالی است که بستری‌ها و فوتی‌ها رو به افزایش است.

گراوند با تاکید بر تسریع در تکمیل طرح کاداستر تصریح کرد:با توجه به نقش مهم طرح کاداستر در حل مشکلات و اختلافات ملکی باید این طرح امسال تکمیل شود که در این راستا ۴۰ میلیارد ریال تخصیص می‌یابد.

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به تکمیل شهر هوشمند افزود: برای تسریع در تکمیل شهر هوشمند بوشهر که زیرساخت‌های مهمی برای فناوری دانش‌ها، شرکت‌های نوپا و دانش بنیان محسوب می‌شود اعتبارات لازم تخصیص داده می‌شود.

کد خبر: ۲۸٬۰۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha