۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷
ثبت تمامی قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس از امسال اجباری می شود
مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران:

ثبت تمامی قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس از امسال اجباری می شود

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: از ابتدای امسال تمامی قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس الزامی و قراردادهای خرید وفروش به زودی وارد این سامانه می‌شود.

به گزارش بازار، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۳ تمامی قراردادهای اجاره برای دریافت کدرهگیری رایگان باید در سامانه خودنویس به آدرس khodnevis.mrud.ir ثبت شوند گفت: با توجه به انتقال تمامی اطلاعات سامانه املاک ایران به سامانه خودنویس از این پس تمامی قراردادهای اجاره از طریق این سامانه امکان پذیر خواهد بود.

وی ادامه داد: سامانه خودنویس جهت رفاه حال هم وطنان و در راستای نظارت و کنترل قیمت مسکن به همت وزارت راه و شهرسازی ایجاد شده‌است تا هم وطنان بتوانند به‌صورت رایگان قراردادهای ملکی خود را ایجاد و ثبت کنند.

جنتی با بیان اینکه این سامانه به‌صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم ایران است و در نسخه فعلی، تمام اقلام اجاره ملک اعم از مسکونی، غیرمسکونی، مالکیت حقیقی، مالکیت حقوقی و چند مالکی در دسترس بوده است گفت: همچنین پنل مشاور املاک نیز در دسترس مشاوران املاک قرار گرفته است و ثبت مبایعه نامه نیز امسال به سامانه خودنویس منتقل شده‌است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تمامی قراردادهای اجاره برای دریافت کد رهگیری رایگان صرفاً می‌بایست در سامانه خودنویس به آدرسkhodnevis.mrud.ir ثبت شوند.

وی افزود: بر این اساس دریافت کد رهگیری در سامانه خودنویس علاوه بر اینکه توسط مشاوران املاک امکان‌پذیر است، توسط خود مردم به‌عنوان متعاملین نیز به‌صورت رایگان قابل دریافت خواهد بود.

کد خبر: ۲۸۰٬۶۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha