۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱
روانه شدن سیل تسلیحات آمریکایی به رژیم صهیونیستی

روانه شدن سیل تسلیحات آمریکایی به رژیم صهیونیستی

با وجود نگرانی‌ها درباره حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر مرزی رفح که می‌تواند به غیرنظامیان آسیب برساند، دولت بایدن با تجهیز این رژیم به بمب و جنگنده‌ها به ارزش میلیاردها دلار موافقت کرد.

به گزارش بازار، با وجود نگرانی‌ها درباره حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر مرزی رفح که می‌تواند به غیرنظامیان آسیب برساند، دولت بایدن با تجهیز این رژیم به بمب و جنگنده‌ها به ارزش میلیاردها دلار موافقت کرد.

مقامات وزارت جنگ و وزارت خارجه آمریکا به واشنگتن پست اطلاع دادند بسته کمک امنیتی جدید آمریکا به رژیم صهیونیستی شامل بیش از ۱۸۰۰ بمب ۲۰۰۰ پوندی (MK۸۴) و ۵۰۰ بمب ۵۰۰ پوندی (MK۸۲) است‌ واشنگتن پست شامگاه جمعه به نقل از یک مسوول آمریکایی نوشت ایالات متحده آمریکا همچنان از «حق رژیم صهیونیستی در دفاع از خود» حمایت می‌کند.

علاوه بر این، هفته گذشته وزارت امور خارجه آمریکا با واگذاری ۲۵ فروند جنگنده F-۳۵A لاکهید مارتین به ارزش حدود ۲.۵ میلیارد دلار به رژیم صهیونیستی موافقت کرد. کنگره در سال ۲۰۰۸ با انتقال این تجهیزات به رژیم صهیونیستی موافقت کرده بود.

پیشتر شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی تعداد تجهیزات ارسالی آمریکا به رژیم صهیونسیتی را ۲۵ جنگنده f۳۵، ۲۵جنگنده f۱۵، حداقل ۱۲ بالگرد آپاچی و تامین هزاران اسلحه، گلوله و دیگر تجهیزات جنگی گزارش کرده بود.

کد خبر: ۲۸۰٬۴۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha