۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸
مصرف بنزین در استان سمنان ۳ درصد بیشتر شد
نسبت به عید سال قبل؛

مصرف بنزین در استان سمنان ۳ درصد بیشتر شد

شاهرود- عبدلی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود گفت: از بیست و هشتم اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تا ۱۱ فروردین ماه جاری نسبت به سال قبل مصرف بنزین در استان سه درصد بیشتر شد.

حسین عبدلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در استان سمنان ۸۸ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی فعال است، تاکید کرد: از بیست و هشتم اسفند ماه سال قبل تا ساعت ۱۱ فروردین ماه نسبت به سال قبل مصرف بنزین در استان سه درصد بیشتر شد.

وی افزود: از بیست و هشتم اسفند ماه سال قبل تا ۱۱ فروردین ماه نسبت به سال قبل مصرف گازوئیل نیز در استان شش درصد بیشتر شد، افزود: امسال حجم تردد ها نیز بیشتر از سال قبل بوده در نتیجه میزان مصرف بنزین و گازوئیل افزایش یافت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از تداوم بازدیدهای مستمر از جایگاه های سوخت استان سمنان خبر داد و گفت: بازرسان تا پانزدهم فروردین ماه از جایگاه ها بازدید خواهند کرد.

عبدلی با بیان اینکه کریدور اصلی تهران - مشهد و بالعکس بیشترین میزان مصرف سوخت را در استان سمنان به خود اختصاص داده است، ابراز کرد: ۳۳ جایگاه از ۸۸ جایگاه موجود در استان سمنان در این کریدور قرار دارد.

کد خبر: ۲۸۰٬۴۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha