۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷
۱۴۰۳ سال خدمات محله ای، زیباسازی و سرمایه گذاری خواهد بود
اولویت های مدیریت شهری تبریز در سال جدید؛

۱۴۰۳ سال خدمات محله ای، زیباسازی و سرمایه گذاری خواهد بود

تبریز-شهردار تبریز از توجه جدی بر تحقق تحولی بزرگ در حوزه زیباسازی شهری در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش بازار، یعقوب هوشیار در مراسم افطاری خادمین شهرداری تبریز خبر از تنظیم برنامه‌ای مدون برای ایجاد تحول در زیباسازی شهر داد و گفت: در این راستا توان علمی و عملی خود را بکار خواهیم بست.

وی افزود: در سال جاری اجرای خدمات شهری با پیاده سازی طرح ناحیه محوری وارد فاز جدیدی خواهد شد و شهرداران نواحی زیباسازی شهری را محور اصلی اقدامات خود قرار می‌دهند.

وی در این رابطه خاطر نشان ساخت: شهرداران نواحی مشکلات محلات را شناسایی و برای رفع آنها اقدام خواهند کرد.

هوشیار در ادامه با اشاره به اهمیت پاسخگویی به مطالبات شهروندان مطابق با نتایج افکار سنجی انجام شده از سوی جهاد دانشگاهی استان آذربایجان شرقی یادآور شد: براساس نتایج افکارسنجی صورت گرفته در حوزه خدمات شهری، آسفالت ریزی، توسعه فضای سبز باید امسال بیشتر تلاش داشته باشیم.

شهردار همچنین با بیان اینکه حوزه سرمایه گذاری شهری یکی دیگر از برنامه‌های کلان شهرداری تبریز در سال جاری است گفت: زیرساخت‌های سرمایه گذاری مانند برگزاری همایش بین المللی در سال گذشته آماده سازی شده است و شاهد حضور سرمایه گذاران خواهیم بود.

شهردار تبریز تصریح کرد: توزیع متوازن و عادلانه خدمات و پروژه‌های زیرساختی در تمامی بافت‌های شهری تبریز اولویت اصلی شهرداری است.

وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش خادمین شهر در میزبانی شایسته از میهمانان نوروزی و گردشگران گفت: شهروندان عزیز نوروز امسال شاهد افزایش حضور گردشگران و مسافرین بودند و در این راستا شهرداری با برگزاری برنامه‌های متنوع سعی در آماده سازی شهر برای میزبانی از گردشگران داشت.

گفتنی است، همزمان با ۱۷ رمضان آیت الله دکتر سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، یعقوب هوشیار شهردار تبریز، سردار عباس قلیزاده فرمانده سپاه عاشورای استان و اعضای شورای اسلامی شهر با کارگران زحمت کش شهرداری افطاری کردند. همچنین به امامت آیت الله آل هاشم نماز مغرب و عشا اقامه شد.

کد خبر: ۲۸۰٬۳۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha