۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
مطالعات ارزیابی عملکردی سازه و اجزای غیرسازه‌ای ۱۱ بیمارستان به اتمام رسید
معاون وزیر راه و شهرسازی:

مطالعات ارزیابی عملکردی سازه و اجزای غیرسازه‌ای ۱۱ بیمارستان به اتمام رسید

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از اتمام مطالعات ارزیابی عملکردی سازه و اجزای غیرسازه‌ای ۱۱ بیمارستان توسط بخش مهندسی و فناوری‌های نوین سازمان خبر داد.

به گزارش بازار، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی بخشی از فعالیت‌های آن سازمان را در بخش مهندسی و فن‌آوری‌های نوین تشریح کرد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از اتمام مطالعات ارزیابی عملکردی سازه و اجزای غیرسازه‌ای ۱۱ بیمارستان در سال گذشته خبر داد و گفت: مطالعات ارزیابی عملکردی ۱۱ بیمارستان به استعداد ۴ هزار تخت که با همکاری دفتر اسکان بشر ملل متحد در سال ۱۴۰۱ آغاز شد، با تلاش مهندسان در سازمان مجری در سال گذشته به اتمام رسید.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، مطالعات ارزیابی عملکردی سازه و اجزای غیرسازه‌ای بیمارستان‌های کرمانشاه، بیمارستان روانی رازی تهران، زابل، شوشتر، بوشهر، ایرانشهر، کرج، رشت، ساری، اردبیل، بهارلوی تهران به اتمام رسید و برای دو بیمارستان ساری و بوشهر نتایج حاصل از مطالعات در بخش سقف‌های کاذب و اتصالات انعطاف‌پذیر به شکل پایلوت وارد مرحله اجرا شده است.

نبیان توضیح داد: هم اینک مطالعات حدود ۲ هزار تخت بیمارستانی در اداره کل امور مهندسی و فن آوری های نوین سازمان در مراحل مختلف طراحی قرار دارد که شاخص ترین آنها شامل بیمارستان ۳۵۰ تختی بهارستان تهران و پروژه بیمارستانی ۲۲۰ تختی پرند است.

کد خبر: ۲۸۰٬۳۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha