۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۹
وزش باد و گرد و خاک برخی مناطق اصفهان را در بر می گیرد/احتمال طغیان رودخانه ها
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

وزش باد و گرد و خاک برخی مناطق اصفهان را در بر می گیرد/احتمال طغیان رودخانه ها

اصفهان - شیشه فروش؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به صدور هشدار زرد گفت: از بعدازظهر پنج شنبه، شاهد افزایش ابر،رعد و برق،وزش باد شدید و برپایی گرد و خاک در برخی مناطق اصفهان هستیم.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به استان اصفهان و هشدار سطح زرد در این ارتباط اظهار کرد: با توجه به بارش برف و باران از بعدازظهر روز پنج شنبه، شاهد افزایش ابر، رعد و برق و وزش باد شدید و نسبتا شدید و گرد و خاک و در برخی مناطق استان اصفهان هستیم.

وی افزود: بر این اساس شاهد مخاطراتی همچون اختلال در تردد، لغزندگی در گردنه‌های کوهستانی به سبب بارش پراکنده باران و برف، مه آلودگی و کاهش دید، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی معابر، تنش دمایی در سالن‌های دامداری مرغداری و گلخانه‌ها خواهیم بود و باید احتیاط های لازم در این ارتباط نیز لحاظ شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه منطقه اثر این سامانه همه مناطق اصفهان خواهد بود، تاکید کرد: توصیه می شود در طی این روز از از فعالیت‌های عمرانی پرهیز شود.

آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و راهداری برای برف‌روبی در نقاط برفگیر استان

وی با اشاره به اینکه به دستگاه‌های اجرایی و امدادی و راهداری برای برف‌روبی در گردنه‌ها و نقاط برفگیر استان اصفهان هشدارهای لازم داده شده است، بیان کرد: مردم باید در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و گردنه ها احتیاط های لازم را لحاظ کنند و احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر ضرورت دارد.

شیشه فروش تاکید کرد: مردم از سفر به ویژه در گردنه‌های برف گیر بپرهیزند و در صورت ضرورت مجهز بودن خودروها به ادوات زمستانی ضرورتی تام دارد.

کد خبر: ۲۸۰٬۲۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha