۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
۸ هزار میلیارد ریال طرح های اقتصادی و اشتغال زا در روستاها اجرا شد
استاندار مازندران:

۸ هزار میلیارد ریال طرح های اقتصادی و اشتغال زا در روستاها اجرا شد

ساری- استاندار مازندران با اشاره به اجرای هشت هزار میلیارد ریال طرح های اقتصادی و عمرانی در روستاها، ایجاد شهرک های گلخانه ای و دامپروری را در استان ضروری و سبب رونق اقتصادی و رفاه در روستاها دانست.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان ظهر یکشنبه در آیین نکوداشت ۱۳ دهیار نمونه استان در سالن اجتماعات استانداری بر لزوم توسعه شهرک های گلخانه ای و دامپروری در روستاهای استان تاکید کرد و گفت: این شهرک ها باید با ارائه تسهیلات اشتغال زا و مشارکت جوانان روستایی و دهیاران ایجاد شوند.

وی از مازندران به عنوان یکی از استان های برتر برای کسب و کارهای نو در بستر آی تی در کشور یاد کرد و آن را فرصتی برای توسعه و رونق اقتصادی برشمرد و گفت: همچنین ایجاد شهرک های گلخانه ای ۱۰ برابر زمین های کشاورزی بازدهی اقتصادی دارند و می تواند منجر به ایجاد رفاه اجتماعی در روستاها شود.

وی خواستار ورود دهیاران برای مدیریت بحران، زیباسازی و حفظ بافت های با ارزش روستایی شد و گفت: به دلیل ساخت و سازهای غیرمجاز در حال از دست دادن بافت های باارزش هستیم.

حسین زادگان همچنین از سرمایه گذاری هشت هزار میلیاردی برای طرح های اقتصادی در روستاهای استان خبر داد.

خسرو طالبی مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مازندران نیز با تقدیر از تلاش های دهیاران برای عمران و آبادی به فعالیت های آنان در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: بیش از هشت هزار میلیارد ریال طرح های اقتصادی و اشتغال زا و ارائه تسهیلات به روستاهای استان اجرا شده است.

وی ادامه داد: همچنین در قالب اعتبارات ماده ۵۸ نیز ۹۰ میلیارد ریال بین دهیاران توزیع شد و دهیاران باید از فرصت طرح های اقتصادی و اشتغال زا برای توسعه روستا بهره گیرند.

در این مراسم که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار، از تلاش های ۱۳ دهیار نمونه استان تقدیر شد.

کد خبر: ۲۸٬۰۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha