۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶
بی تدبیری مسئولین شیرینی برف را به کام شهروندان تبریزی تلخ کرد

بی تدبیری مسئولین شیرینی برف را به کام شهروندان تبریزی تلخ کرد

تبریز- با وجود هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر برودت هوا و بارش‌های نسبتا سنگین در تبریز، باز هم بعد از چند ساعت بارش برف، شاهد عدم خدمت رسانی به موقع در سطح شهر بودیم، امری که شهروندان را با مشکلاتی مواجه ساخت.

بازار، گروه استان‌ها- پریسا رضاپور؛، با ورود سامانه جدید بارشی به کشور، بیشتر استان های کشور سفید پوش شدند. خوشحالی مردم از بابت بارش برف، این نعمت الهی، با مشکلات و سختی‌هایی همراه شد، مشکلاتی که هرسال تکرار می شوند و هر سال مسئولین مربوطه درس نمی‌گیرند و آمادگی لازم برای چنین روزهایی را فراهم نمی‌کنند.

این شهر به دلیل مسیر کوهستانی و وجود راه های سربالایی زمستانی سخت و بارندگی شدیدی را به همراه دارد . حال با توجه به وجود چنین موقعیت جغرافیایی و یکی از شهر های پر جمعیت کشور محسوب می شود ،ولی با وجود تمامی این ها مسئولین این شهر در خواب زمستانی رفته اند و هیچ تدابیری نسبت به  هشدار های اخیر هواشناسی مبنی بر بارندگی نداشت اند.

با وجود آنکه دو روز از بارش برف می‌گذرد، همچنان وضعیت خیابان‌های شهر، سربالایی سهند و همچنین اتوبان کسایی همچنان نامناسب است. طبق گزارش شهروندان، اتوبان کسایی دارای  یخ زدگی بوده و لغزنده است و از این رو تردد در آن با کندی بسیار صورت می‌گیرد. این در حالی است که در صورت توجه بیشتر مسئولین مربوطه، این مشکلات تا حد زیادی قابل پیشگیری است.

در این اوضاع و احوال این پرسش در ذهن جولان می‌یابد که بعد از گذشت سالها، زمان آن نرسیده است که مسولان مربوطه با آمادگی به استقبال زمستان و روزهای برفی بروند؟

کد خبر: ۲٬۸۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha