۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۸
۱۰ هزار تخت اقامتی در هتل‌ها و بوم‌گردی‌های استان بوشهر به گردشگران نوروزی خدمات رسانی می کنند
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

۱۰ هزار تخت اقامتی در هتل‌ها و بوم‌گردی‌های استان بوشهر به گردشگران نوروزی خدمات رسانی می کنند

بوشهر- سجادی منش مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر گفت: ۱۰ هزار تخت اقامتی در هتل‌ها و بوم‌گردی‌های استان به گردشگران نوروزی خدمات رسانی می کنند.

اسماعیل سجادی منش در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: حوزه گردشگری استان بوشهر در ایام نوروز جزو فعال ترین استان هاست و امسال بخش زیادی از مسافران نوروزی، بوشهر را به عنوان هدف گردشگری انتخاب کرده اند.

وی افزود: گردشگری دریایی و طبیعی و همچنین گردشگری تجاری و گردشگری صنعتی از جاذبه های مهم گردشگری استان است که باعث جذب مسافران نوروزی شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر خاطر نشان کرد: تمهیدات لازم برای اسکان و خدمات رسانی به مهمانان نوروزی و گردشگران اندیشیده شده و امسال شاهد رضایت مندی مسافران از خدمات هستیم.

سجادی منش تصریح کرد: اماکن اقامتی و بوم گردی ها و سایر امکانات از قبیل مدارس و سالن ها، آمادگی کاملی برای سرویس دهی به گردشگران هستند و تجهیزات لازم نیز مستقر شده است.

وی اضافه کرد: امسال بیش از ۶۰ هزار تخت اقامتی برای گردشگران تجهیز شده که در شهرستان های ده گانه بویژه مناطق ساحلی مستقر شده اند.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر افزود: حدود ۱۰ هزار تخت اقامتی در هتل‌ها و بوم‌گردی‌ها، سرویس لازم را در طول شبانه روز ارائه می کنند که امیدوارم در تمام ایام‌سال شاهد خدمات رسانی به گردشگران باشیم.

سجادی منش ابراز داشت: تعداد مسافران ورودی و مهمانانی که اسکان یافته اند نسبت به سنوات قبل رشد داشته که بحمدالله با وجود افزایش مهمانان، میزان سوانح رانندگی و تلفات جاده ای کاهش یافته است.

کد خبر: ۲۷۹٬۹۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha