۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
افتتاح ۲۵۰ طرح با سرمایه‌گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومان در دستور کار وزارت نیرو
وزیر نیرو عنوان کرد

افتتاح ۲۵۰ طرح با سرمایه‌گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومان در دستور کار وزارت نیرو

اردکانیان، وزیر نیرو در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور نوشت: موفقیت حاصل‌شده مربوط به عملکرد تنها وزارت نیرو نیست، بلکه مجموعه سازمان دولت در این توفیق سهیم‌اند و این توفیق دستاورد مجموعه دولت است.

به‌گزارش بازار به نقل از وزارت نیرو، رضا اردکانیان در پی قدردانی مکتوب حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، درخصوص اقدامات انجام شده در قالب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، طی نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور نوشت: اطمینان خاطر می‌دهم که در سال ۱۳۹۹ نیز کارکنان خدوم صنعت آب و برق با توکل بر خداوند متعال، سعی وافر می‌نمایند تا دو خدمت حیاتی آب و برق به‌کفایت ارائه شده و رضایت هموطنان عزیز فراهم باشد.

اردکانیان با بیان اینکه مایلم خرسندی فراوان خود را از بابت اینکه مجموعه تلاش فرزندان کاردان و کوشای صنعت آب و برق این سرزمین در نظر منتخب ملت ایران چشم‌گیر و شایسته قدردانی جلوه کرده است، ابراز نمایم، افزود: باور داریم موفقیتی که گزارش آن خدمت حضرتعالی ارائه شد، حاصل عملکرد تنها وزارت نیرو نیست بلکه کل سازمان دولت از جمله سازمان برنامه و بودجه، وزارت امور اقتصادی و دارائی، بانک مرکزی، وزارت نفت، وزارت جهادکشاورزی، وزارت کشور، سازمان حفاظت محیط زیست و ... در این توفیق سهیم‌اند و موفقیت حاصل‌شده دستاورد مجموعه دولت تدبیر و امید است. بخش‌های خصوصی و غیردولتی نیز سهمی بزرگ در دستاورد حاصل‌شده داشته‌اند. از این رو با افتخار، مرقومه حضرتعالی را قدردانی از کل بخش‌های سهیم در موفقیت حاصله قلمداد می‌کنیم.

وی ادامه داد: اطمینان دارم که دولت تدبیر و امید در دور اول و دوم فعالیت خود، انبوهی از موفقیت‌ها نظیر آنچه در پویش «هرهفته_الف_ب_ایران» ارائه شد را در کارنامه خود دارد. زیرساخت‌های بسیاری در هفت سال گذشته احداث شده‌اند، طرح‌های مهمی به بهره‌برداری رسیده و برخی سازوکارهای نرم‌افزاری و حکمرانی کشور نیز اصلاح شده‌اند.
 
اردکانیان با بیان اینکه وزارت نیرو در پویش «هرهفته_الف_ب_ایران» در سال ۱۳۹۹ اولاً، هدف بزرگ‌تر افتتاح ۲۵۰ طرح با سرمایه‌گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومان در بخش‌های آب و برق را که دشوارتر از سال گذشته است مد نظر قرار داده و ثانیاً، موضوع پیچیده بهبود «سازوکارها» را نیز در دستور کار دارد، افزود: موفقیت در این عرصه نرم‌افزاری دشوارهایی بیش از پیشبرد «ساخت وسازها» و توسعه زیرساخت دارد که امیدوارم با حمایت و راهبری حضرتعالی، گفتمان بهبود «سازوکارها» که سهم مهمی در افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و خدمت‌رسانی سریعتر دارد قوت  بیشتری بگیرد.

وزیر نیرو خاطرنشان کرد: پیام گرم و محبت‌آمیز رئیس جمهور موجب دلگرمی و قوت بیشتر شده و البته سنگین‌کننده بار مسئولیت ما برای خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز در ایام پیش‌رو خواهد بود.

کد خبر: ۲۷٬۹۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha