۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
یک میلیون و ۷۵۰ هزار مسافر نوروزی با قطار جابه‌جا می‌شوند
مدیرعامل راه‌آهن:

یک میلیون و ۷۵۰ هزار مسافر نوروزی با قطار جابه‌جا می‌شوند

مدیرعامل راه‌آهن گفت: در ایام نوروز یک میلیون و ۷۵۰ هزار مسافر با قطار جابه‌جا خواهند شد که برای جابه‌جایی این حجم مسافر تمهیدات ویژه‌ای از قبل فراهم شده است.

به گزارش بازار، سید میعاد صالحی، درباره نخستین واریزی به حساب شرکت راه‌آهن از محل استجازه رهبری، اظهار داشت: پس از ۲ سال و نیم پیگیری مستمر در دولت سیزدهم نخستین واریزی از محل استجازه رهبری برای تهاتر نفت به‌حساب شرکت راه‌آهن واریز شد که این واریزی‌ها در سال جدید مستمر خواهد بود. این موضوع باعث خواهد شد تا مردم نوسازی ناوگان را چه در حوزه مسافری و چه در حوزه باری به چشم ببینند.

معاون وزیر راه با اشاره به تلاش شبانه‌روزی پرسنل راه‌آهن در ایام نوروز گفت: همکاران من در راه‌آهن و شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی، بدون تعطیلی حتی در لحظه سال‌ تحویل و روز اول عید، پای‌کار هستند تا مسافران نوروزی در رفاه و آسایش، سفری ایمن داشته باشند که به همه آنها خسته نباشید و خداقوت می‌گویم.

صالحی افزود: در ایام نوروز ۱۴۰۳ یک میلیون و ۷۵۰هزار مسافر با قطار جابه‌جا خواهند شد که برای جابه‌جایی این حجم مسافر تمهیدات ویژه‌ای از قبل فراهم شده است؛ از جمله اینکه بلیت مسافران نوروزی در ۲۵ سکوی اینترنتی و تارنمای شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی عرضه شد تا مردم دسترسی بهتری داشته‌اند و همچنین خلاف بخش‌های دیگر حمل‌ونقل، بلیت قطار هیچ افزایش قیمتی نسبت به سال گذشته نداشت.

مدیرعامل راه‌آهن همچنین از به‌روزرسانی ایستگاه‌ها در زمینه احداث پله‌برقی، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها برای خدمات‌رسانی بهتر به مسافران ریلی خبر داد.

کد خبر: ۲۷۹٬۸۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha