۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
سرمایه گذاری ۳۰ هزار میلیارد تومانی در حوزه آبزی پروری کشور
توسط بخش خصوصی محقق می‌شود؛

سرمایه گذاری ۳۰ هزار میلیارد تومانی در حوزه آبزی پروری کشور

بوشهر- حسینی، مدیرعامل شیلات ایران از هدف‌گذاری سازمان شیلات ایران برای سرمایه گذاری ۳۰ هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در آبزی پروری خبر داد.

سید حسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ به عنوان سال "جهش تولید با مشارکت مردم" از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: سازمان شیلات ایران در راستای تحقق شعار سال و افزایش تولید آبزیان، برنامه ریزی گسترده ای انجام داده و برای اجرای دقیق آن می کوشیم.

وی افزود: با توجه به شعار سال ۱۴۰۳، محدودیتی برای افزایش میزان تولید آبزیان و محصولات شیلاتی وجود ندارد و از تمام ظرفیت‌های علمی، اجرایی و بخش مردمی، برای تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب تلاش می کنیم.

مدیر عامل شیلات ایران از برنامه ریزی برای تولید بیش از ۱.۵ میلیون تن انواع آبزیان در حوزه صید و آبزی پروری در سال جدید خبر داد.

حسینی تصریح کرد: بیش از ۳۰۰ طرح نیمه تمام و غیر فعال شیلاتی را تا پایان سال ۱۴۰۳، فعال می کنیم که قطعا منجر به جهش چشمگیر تولید می شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی خاطر نشان کرد: در سال گذشته، بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در حوزه شیلات سرمایه گذاری شد و امسال برای سرمایه گذاری بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان هدف گذاری کرده ایم.

حسینی ابراز داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه آبزی پروری است و برنامه ریزی ارزشمندی برای افزایش سایت های پرورش میگو و طرح های ماهی در قفس در این استان، انجام شده است.

کد خبر: ۲۷۹٬۷۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha