۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۴
بستر لازم برای طرح های بزرگ اقتصادی در بوشهر آماده است
استاندار بوشهر:

بستر لازم برای طرح های بزرگ اقتصادی در بوشهر آماده است

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: بسترهای لازم برای حضور مردم مناطق شهری و روستایی و بخش خصوصی در طرح های بزرگ اقتصادی به ویژه در حوزه دریامحور در این استان فراهم است.

به گزارش خبرنگار بازار،احمد محمدی زاده پنجشنبه شب نشست فرماندهان ارشد سپاه استان بوشهر و فرماندهان دوران دفاع مقدس استان، اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده که همه موظف هستیم در راستای تحقق عملی شعار سال و جهش تولید اهتمام ورزیم و شبانه روزی تلاش کنیم.

وی افزود: طی دو سال اخیر در تقویت اقتصاد دریامحور و مردمی سازی دولت، کارهای بزرگی در استان بوشهر انجام شد که به فضل الهی در سال جاری نیز این روند با شتاب و کیفیت بالاتری تداوم خواهد داشت.در دوران دفاع مقدس با مشارکت و حضور داوطلبانه نیروهای مردمی و بسیجی پیروز شدیم و در جنگ اقتصادی نیز اگر مردم مشارکت و همراهی کنند، قطعا به نتیجه می رسیم.

استاندار بوشهربیان کرد: بسترهای لازم برای حضور مردم مناطق شهری و روستایی و بخش خصوصی در طرح های بزرگ اقتصادی به ویژه در حوزه دریامحور فراهم است و مسئولان استان از نخستین روز سال ۱۴۰۳، استارت حرکت به سمت جهش تولید را زده اند.

محمدی زاده بیان کرد: هر کجا مردم ورود کردند، موفق شدیم و اکنون برای حضور مردم و بخش خصوصی در اقتصاد و تولید و صنعت استان، فرش قرمز پهن می کنیم.

به گزارش بازار، در این نشست، تعدادی از فرماندهان سپاه نیز به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و بر لزوم تلاش دسته جمعی برای موفقیت در تحقق شعار سال تاکید شد.

کد خبر: ۲۷۹٬۵۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمد IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
      0 0
      ورودایرانیان به پروژه های بزرگ وملی استان بوشهرالزامی است.