۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
تمدید عدم اخذ گواهی ماده ۱۸۶ جهت صدور پروانه کسب تا پایان شهریور
در نشست نماینده وزارت صمت در اصناف با رئیس سازمان امور مالیاتی اعلام شد

تمدید عدم اخذ گواهی ماده ۱۸۶ جهت صدور پروانه کسب تا پایان شهریور

نشست نماینده سرپرست وزارت صمت در اصناف کشور و نماینده اصناف در سازمان امور مالیاتی با رئیس و معاون درآمدهای مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور برگزار گردید.

به گزارش بازار به نقل از اتاق اصناف تهران، نشست ابرهیم درستی نماینده سرپرست وزارت صمت در اصناف کشور و نماینده اصناف در سازمان امور مالیاتی با امید پارسا رئیس و محمد مسیحی معاون درآمدهای مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور برگزار گردید.

در این نشست که با حضور سردار حسین دهقان مشاور مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مشاوران مالیاتی اتاق اصناف برگزار گردید، طرفین درخصوص مالیت عملکرد ۹۸ و تمدید عدم اخذ گواهی ماده ۱۸۶ جهت صدور پروانه کسب بحث و تبادل نظر کردند.

ابراهیم درستی در این نشست با تاکید بر اینکه اصناف در شرایط بحرانی قرار دارند و سازمان این شرایط را مدنظر قرار دهد، گفت: با اختیارات حاصله از تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیاتهای مستقیم و دسته بندی اصناف به سه گروه میتوانیم به توافقات مناسبی در جهت دریافت مالیات عملکرد سال ۹۸ دست یابیم.

درستی در خصوص لزوم تمدید عدم اخذ گواهی ماده ۱۸۶ جهت صدور پروانه کسب نیز تاکید کرد: با توجه به شرایط موجود، نبود زیر ساخت لازم و تسهیل صدور مجوز کسب و کار، از رئیس سازمان درخواست داریم تا نسبت به تمدید این موضوع تا پایان سال با اصناف همراهی نمایند.

در پایان با موافقت ضمنی رئیس سازمان با تمدید عدم اخذ گواهی ماده ۱۸۶ تا پایان شهریورماه ۹۹، مقرر گردید پیشنهادات و درخواست های مطروحه توسط نمایندگان اصناف، طی مکاتباتی به سازمان امور مالیاتی ارسال و با نظر مساعد سازمان پس از طی مراحل قانونی، اجرایی گردد.

کد خبر: ۲۷٬۹۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha