۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
بشرویه قطب معادن سرب و روی در خراسان جنوبی/ تامین زیر ساخت معادن در اولویت است
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی:

بشرویه قطب معادن سرب و روی در خراسان جنوبی/ تامین زیر ساخت معادن در اولویت است

بشرویه- شهرکی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه بشرویه قطب معادن سرب و روی در استان است، گفت: تامین زیرساخت های این معادن از اولویت های سازمان است.

 داوود شهرکی در حاشیه سفر به بشرویه و  بازدید از چند واحد صنعتی در شهرک صنعتی این شهرستان در گفتگو با بازار اظهارکرد: تمرکز سازمان در شهرستان ها مبتنی بر ظرفیت های موجود هر شهرستان است.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری‌ها در بشرویه می بایست به سمت معادن سوق داده شود، بیان داشت: شهرستان بشرویه قطب سرب و روی در استان است که باید از این ظرفیت بهره برداری شود.

 وی  افزود: تامین زیرساخت های معادن سرب و روی بشرویه جزو سه پروژه بزرگ زیرساختی استان در حوزه معدن و از اولویت های سازمان است که اقدامات خوبی در این خصوص صورت گرفته است‌.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تاکید کرد: سرمایه گذاران برای راه اندازی و احداث واحد صنعتی نیز می بایست دو عامل بازار فروش و تامین مواد اولیه برای واحد تولیدی خود را مدنظر قرار دهند تا پس از راه اندازی واحد بتوانند تداوم تولید داشته باشند.

شهرکی  عنوان کرد: خراسان جنوبی با وجود ذخایر غنی زغالسنگ، کک و آهن، مس و طلا، خاک‌های صنعتی و شکل‌گیری چرخه فولاد در استان، با قرار گرفتن جزو پنج استان برتر معدنی نقش مهمی در اقتصاد و تحقق اهداف بلندمدت کشور را ایفا می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: مجموعه ذخایر معدنی غنی و قابلیت‌های صنعتی در کنار نیروی انسانی توانمند نه تنها به لحاظ کمی و کیفی روند صعودی را در تولید و صادرات در پی داشته بلکه زمینه اشتغال بیش از پیش جوانان منطقه را فراهم کرده و ارزش افزوده بالاتری را نیز برای استان به ارمغان آورده و جایگاه استان را در کشور پایدار و مستحکم‌تر کرده است.

کد خبر: ۲۷٬۹۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha